Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Söyleyecek çok şeylerim var

Neresinden başlayıp günün
Nereye kadar yazmalı
Karanfiller gelirken
Mutlu ellerden
Ne veren oldum bugün
Ne de karanfil alan
Yazıklar olsun
Yaşanmış hayatların baş ucunda
Gerikalanını hesaplarken zamanımın
Soluk aralıklarında gezindim
Kelimeler en sade anlarını yaşıyordu
Düşüncelerimin karanlıklarında
Uyandırmadı
Kapıdan sızan ışık bile
Ya da yeterli değildi
Oysa ki
Ben hep bu anlarını sevmiştim yaşamın
Hazırlıksız
Savunmasız
Güçsüz
Sana söyleyecek çok şeylerim var
Ve paylaşacak
Hatta seni derinden yaralayacak
Bekle
Kelimeler sevişirken düşüncelerimde
Hazırlan
Ya en hafifinden olacak bu söylem
Ya da derinden etkileyecek
Yaraların kanayacak yeniden
Gözlerimde büyürken sen
Kelimeler yetersiz kalacak belkide
Dinlemeden söylenecekleri
Ya daha çok seveceksin
Ya da vurup gideceksin beni
Sessizce
Seni seviyorum diyerek
Ellerin kanlı

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..