Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Söyleyemediklerim..

Söyleyemediklerim..
 

Söyleyemediklerim...
Bir savaşın ortasında kalbine mermiyi yemiş
Kefensiz yatan masum bir çocuk gibi...
Gözlerinde yaşanmamışlıkların hüznü
Küçük bedeninde sahipsizliğin ızdırabı var...

Söyleyemediklerim...
Sakladıklarım...
Geleceği bilmeyen bir kahinin
Çaresizliğiyle çıkıyor karşıma...
O her baktığında gözlerime...

Ve söyleyemediklerim..
Beni söylenemeyenlerin yalnızlığına gömüyor...
Aşk acısından ölmüş diğerleri gibi...
Geride belki de yaşanmamış bir aşk bırakıyorum...
Bunu biliyorum ama...

Yine de söyleyemiyorum içimdekileri...

ERDAL GERGÖY     10/10/2012

 
Toplam blog
: 8
: 231
Kayıt tarihi
: 28.03.12
 
 

1988 yılı Adana'da doğdum. Çukurova Üniversitesi Ekonometri bölümünde okumaktayım. Amatör olarak ..