Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Siyaset
 

Söyleyin... Biz de bilelim..

Son hafta içinde olaylar öyle süratle gelişti ki karşı çıkmak falan değil sadece sormak bile güç odaklarının öfke oklarını çekmeye yetiyor.

Kiminle konuşsan “çözümden” yana. Kiminle konuşsanız “Aman çözüm yine engellenmesin, provokasyonlara dikkat edelim” diyor. Tamam  tamamda.. Her ağzını  açan  çözüm ille çözüm diyor da, ama çözümün ne olduğunu söyleyebilen yok.

Her gece TV ekranlarında bilinen malum kişiler durmadan her şeyi bilen edası ile konuşuyor.. “Bu sorunu çözmeliyiz.” diyorlar.

Hükümetin terör örgütüyle başlattığı resmi pazarlıklar nedeniyle mutluluktan uçuyorlar.

Sayın okurlar; hepinize sormak istiyorum; bu kadar çok laf dinliyorsunuz, peki çözümün ne olduğunu, çözüm olarak size ne anlattıklarını anlıyor musunuz?..

Bu güne kadar benim kafam anlamadı da.

Apo denen cani ile resmi pazarlıklar yapılıyor.

Peki ne konuşuluyor? Bu adam ne istiyor biliyor musunuz?

Ben söyleyeyim; hayır hiçbirimiz bilmiyoruz.

Her yerde soruyorum; “Ne olursa çözüm olmuş olacak?” diye.

Henüz kimse cevap vermedi çünkü veremiyor.

Nedeni basit; bunların hiçbirinin aklında çözüm önerisi yok.

Varsa bile onu söyleyecek cesaretleri yok.

Bir de üstüne bu soruları sorduğumuzda alay etmeye, küçümsemeye kalkıyorlar.

Yüzünüze ters ters bakıp “Efendim umutlanalım ama önemli olan adım atmaktır “ diyorlar..

Ey yazarlar çizerler bol bol tv.de konuşanlar oysa “şunlar olmalı” deyin. Benimde kalın kafam anlasın.

Beyinler yıkanıyor. Hep yuvarlak laflar, “analar ağlamasın istiyoruz, silahlar sussun diyoruz, barışın sağlanmasını amaçlıyoruz.” İyi de... Bunlar için ne yapılacak?

Ne olursa analar ağlamayacak? Ne yapılırsa silahlar susacak?

Yahuu.. Bırakın masal anlatmayı, ne alıyorsunuz ne veriyorsunuz

Açıkça söyleyin de  millette bilsin..

ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..