Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Soyunma odası teşhircileri

Soyunma odası teşhircileri
 


Yaş 37 olunca insan kendine bakmaya mecbur kalıyormuş. Kendimden biliyorum :)
 
Amaç yaşlanmamak falan değil elbet, kimin haddine yaşlanmamak. Amaç sağlıklı, oranlı ve mutlu yaşlanmak. Neyse konumuz yaşlanmak değil, onu ayrıca kaleme alacağım.
Konumuz “soyunma odaları”. 
 
Geçtiğimiz haftalardan birinde kendime bir spor arkadaşı bulmanın keyfiyle ben de spora başladım. Yani şu hepimizin bildiği, spor salonunun bir şubesine kayıt yaptırdım. Hayatımda ilk defa bir spor salonuna gittiğimden ilk gün yanlış tipte bir çanta ile gittiğimi, çantamda çok fazla eksik olduğunu, spor aletlerini kullanmanın aslında o kadar da zor olmadığını fark ettim. 
 
Ancak bunlar dışında fark ettiğim bir şey var ki, keşke etmez olaydım!
Soyunma odası teşhircileri!
 
Anlatmaya nereden başlasam ve hangi kelimeleri seçsem derken, şöyle sormayı uygun görüyorum;

Neden….
Çırılçıplak geziyorsunuz, 
Eğiliyorsunuz, 
Sohbet ediyorsunuz, 
Saçınızı kurutuyorsunuz kızlar?
 
Spor salonuna giden kadınlar/erkekler bir zaman sonra vücutları, kasları, baklavaları ile gurur duyuyor bunu anladık. Bu haklı gururu en “çıplak” hali ile gözler önüne serebilecekleri yer de sanırım “soyunma odaları”.
Zira 2 hafta içinde sıklıkla gördüğüm göğüs, kalça, tanga ve (giyinme esnasında yapılan çeşitli eğilme hareketleri ile birden ortaya çıkan) anüs’ün başka bir açıklaması olamaz!
Orada bir yerlerde bana “geri kafalı, orası soyunma odası” diyen varsa selamlarımı iletiyorum kendilerine… 
 
Spor sonrası duşa girmeden önce soyunmak, havluya sarınarak duşa gitmek, duştan havlu ile gelmek, havlun belindeyken iç çamaşırını mümkünse  arkanı duvar tarafına çevirerek giyinmeye ne oldu? 
 
Tüm bunların yerini; spor sonrası dolabının önünde  tamamen soyunup, duşlara her uzuv ayrı yere sallanarak yürümek, duş sonrası havlu ile gelip, dolap önünde çırılçıplak bir şekilde kurulanırken arkasını etrafta giyinen/soyunan/eşyasını hazırlayan diğer kadınlara dönmek, giyinirken beline havlu sarmaya gerek duymamak, altında sadece tanga ile saç kurutma makinelerine gidip saçları kuruturken uzuvları sallamak ne zaman normal oldu?
 
Eğer tüm bunlardan anladığımız modern olmaksa, kusura bakmayın da ben bu kadar modern değilim.
Bunun adı modern olmak değil, düpedüz teşhirdir. Etrafta karşı cinsten kimsenin olmaması bu kadar açıklığı normalleştiriyor mu?
 
Mahremiyet sadece  kendi özelini korumak değildir, mahremiyet karşındakine de saygı duyman gereken önemli bir hassasiyettir.
Çocuklarımıza taciz konusunda dersler verirken teşhir konusunda da vermemiz gerektiğini düşünüyorum.
Buna; dozunda dekolte, dozunda makyaj, dozunda kahkaha gibi bir çok şey eklenebilir. 
 
Söylemeden geçemeyeceğim, hangi şekilde olursa olsun.. bir kadının kendisine 350 gr kıyma muamelesi yapması, acı… oldukça acı.
 
Havlularımıza sahip çıkalım şekerler..
 
Papatya Somer
 
 
 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..