Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Söz ayrımı

Söz ayrımı
 

hayat


Sarı olsam dilim kemik
Kızıl olsam cepken delik
Siyah olsam cellât kadar
Beyaz olsam hükmen yenik
Saydam duru naif
Bükülebilir kelimelerin dergâhında
Akıcı temiz olsam
Sevdam misali
Mavi olsam tarifsiz
Çare değil dilimin tutulmasına
Tam da o noktada cahilim şimdi
Şekil değil biçim değil durumum
Bir ayrımın bağrında
Susmak çok zormuş
Senden sonra bağırdım yalnızlığıma doğru
İkimizde de aynı duygu
Hani gitmesen diyorum
Hadi kal dese diyorum
Saydam olsam gönlüm ezik
Pembe olsam hepten komik
Gri olsam kurşun kadar
Renk olmasam bana yazık
Güdülebilir sohbetlerin mezrasında
Sen, boynun oldukça kadın
Keşke etraf nergis koksaydı

07.01.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..