Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

19 Eylül '11

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
712
 

Söz gümüşse, sükut altındır.

Söz gümüşse, sükut altındır.
 

* B A R I Ş ve B A R I Ş *


Merhabalar...

**********

Neyse, olanlar oldu ve bitti.

Ben zaten daha önceleri açık ve seçik bu konudaki fikirlerimi beyan etmiştim.

Evet boşuna dememiş atalarımız,

SÖZ GÜMÜŞSE, SÜKUT ALTINDIR... 

Önce bu meşhur atasözümüzün içindeki kıymetli ve değerli madenlerimizi simgesel olarak bir hatırlıyalım isterseniz.

(Ag) = Gümüş

(Au) = Altın

Söz (Ag) ise, sükut (Au) dur. 

**********

1* DUYGUM = Üzüntülü ve hüzünlüyüm...

2* DÜŞÜNCEM = Meşhur atasözlerinden bir ikisi hemencecik aklıma geldi, yeri gelmişken ;

" SAKLA SAMANI, GELİR ZAMANI " ve " SABREDEN DERVİŞ, MURADINA ERMİŞ " misalinden kıssadan hisse çıkartabilirmiyiz diye de bayağı düşündüm kendimce...

3* GÖZLEMİM = Hepimiz buranın kiracısıyız... Mekanın sahibi ise tabiatın kanunu gereği " HEP HAKLIDIR.! " ve olmak zorundadır...

**********

NETİCE = Bu operasyona ne sevinmeli, ne de üzülmeli bence... " GÜVERCİN ve ZEYTİN DALI HER ZAMAN BARIŞIN SİMGESİDİR. "




Hepinize, sevgiler, selamlar ve saygılar...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket  

NECİP KÖNİ - ADANA / TR

 


 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bence bu sitede yazarken fazla akıllı olmaya gerek yok.7000 kişiye kurallar konamaz.Alabildiğine özgürlük...Adam salyangozu yazmış,sabırla okudum...

Kerim Korkut 
 18.10.2011 19:59
Cevap :
Merhabalar...Sevgili KERİM bey..! :-) Estağfurlah, merak etmeyin benimde üç dört tahtam eksiktir.. :-)) Yani %95 akıllıyım... Tabii sizin skalanızı bilemem doğal olarak :-)) Dediğiniz bencede doğru aslında kimse kimseye düşünce ve davranışlarından dolayı İPOTEK KOYAMAZ..!!! Vallahi şayet demokrasi varsa yazan da yazsın ister salyangozu, ister kurbayı... Okuyup, okumamakda bizlerin tasarrufunda elbetde... :-)) Bencede sizde o zaman o kişiyi fazla ciddiye almazsanız olur biter.. Gereksiz yere kendinize (-) enerji yüklemeyin ve de kendinizi gereksiz yere üzmeyiniz derim ben şahsen bir büyüğünüz olarak..:-))..Tabii ki düşünceniz sizin tasarrufunuzda elbetde..Benim ki sadece DOST TAVSİYESİDİR.. :-)) Size sevgiler ve selamlar..:-)) NECİP KÖNİ - ADANA / TR  19.10.2011 19:47
 

Tamam insan olmanın gereğidir hak aramak, ancak aradığımız yerin konumu itibariyle buna hakkımız olmadığını düşünüyorum değerli Necip abi. Bizlere vaad edilenler arasında öneriler sunmak var belki ama ille de benimsenecek diye bir şey yok! Hem site tam anlamıyla oturmuş değil henüz, zamanla daha neler değişecektir kimbilir? Saygılar selamlar

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 21.09.2011 15:22
Cevap :
Merhabalar...Sevgili DOST ARİF kardeşim.. :-) Evet bizler buranın kiracılarıyız... Ancak kendimize düşen mekanın içini istediğimiz renklere (Kurallar gereğince uyumlu olmak şartı ile) boyama tasarrufuna sahibiz.. Fakat genel mekanın dış cephe boyası tamamen tapu sahibinin tasarrufundadır... Bunu böyle kabul etmek gerekiyor... Yalnız bana soracak olursanız " BEN 4-YILLIK OTURDUĞUM MEKANI TERCİH EDERİM..! " (Mesela şu anda size yazmış olduğum bu mesaj kutusu çok küçük ebatlı) Ne yazdığınızı göremiyorsunuz iki satırın dışında gibi)... Neyse bizlerden söylemesi, tatbikat mal sahibinden artık, öyle değil mi..? :-)) Fakat giden arkadaşlarımızın geri dönmesini ben CANI GÖNÜLDEN ARZU EDİYORUM..! Herkesin fikrinede saygım sonsuzdur.. Onu bunu kündeye getirmek de hiç marifet değil bence.. İYİ GÜNDE SOKAKDAKİ ADAMDA DOSTDUR..! MÜHİM OLAN GERÇEK DOSTLUK ÖNEMLİ..! (Anlayanda anladı zaten) Sonsuz sevgiler, selamlar sevgili kardeşim..! :-)) NECİP KÖNİ - ADANA / TR   21.09.2011 16:11
 

Bu kısa,öz,sempatik ve güzel yazınızı okudum can tatlısı Necip Ağabey. Zaten çok değerli "Mor Okyanus" kardeşimiz de yorumunda yazınızın bu özelliklerini aynen vurgulamış. Bilirsiniz, Nuh Peygamber tufandan sonra Ağrı dağına geldiği zaman üç kuş türünü serbest bırakmış: Barış için güvercin, yeni bir çağ için kırlangıç ve bereket için de kelaynak kuşu... Bu söylencenin bir sonucu olarak günümüzde bile kelaynak kuşlarının soyunun tükenmesi halinde kıyametin kopacağına inanılır. Bence ayrılanlar arasında bu üç türün hepsi vardı.. Barış, bereket ve kıyametin kopmaması için dönmeliler!Sonsuz sevgiler ve saygılarımla....

Ersin Kabaoglu 
 21.09.2011 10:29
Cevap :
Merhabalar...Sevgili DOST ERSİN kardeşim.. :-) Tamamen aynı fikir ve paraleldeyiz... "BARIŞ - BEREKET ve FANİLİK" zaten insanoğlu bunları bir idrak edebilse, acaba kim kimi üzer..? Bu anlamlı ve güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim...:-) Size sonsuz sevgiler ve selamlar sunarım... :-)) NECİP KÖNİ - ADANA / TR  21.09.2011 10:39
 

Yazdıklarınızın tümüne katılıyorum..selamlar

Mehmet Önkibar 
 20.09.2011 19:37
Cevap :
Merhabalar...Sevgili MEHMET beyciğim..! :-) Çok çok teşekkür ederim... Destek ve katkılarınızdan dolayı sağolunuz... Dost sevgi ve selamlarımla.. :-) NECİP KÖNİ - ADANA / TR  20.09.2011 21:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 301
Toplam yorum
: 2320
Toplam mesaj
: 392
Ort. okunma sayısı
: 5045
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster