Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Söz Nedir ki Sonuçta Gevezelik

Söze ne anlamlar yükleniyor bildiğiniz gibi değil. Neden olan eylemi yapmasak söz de olmayacak hâlbuki söz sanki eylemden daha önemli.

Sözle bir dünya yaratmaya çalışan eylemsizlerin kendilerini teselli için uydurdukları edebiyat.

Ben konuşan insanları hiç önemsemiyorum, tabi yazanları da…”Ama Korkut sen de öylesin” Hayır, ben uygulamaya konacak şeyler yazıyorum; bu, söz değil. Benim bütün yazılarımı alıp hayatın içine koyabilirsiniz.

Adam oturmuş iki saat mehtabın güzelliğini anlatıyor; güzel işte otur seyret, bir de ne kafamızı şişiriyorsun.

Bir şey yapılmak için konuşulur, kalanı gevezelik!

Bir de bunlara itibar gösteriliyor ki sanki Mars’a gittiler.

Sözle ilgili neler söyleniyor neler, okullarda edebiyat dersi kaldırılmalıdır dedim kıyamet koptu. Kişi yaptığı ettiği bir şey varsa konuşacak.

Ya tamam insanlar için eğlence olabilir ama söz ile dünyanın kurtulacağı bile söyleniyor. Söz tek başına ciddi hiçbir konunun malzemesi olamaz. %90 eylem %10 söz, şimdi galiba neredeyse tersi.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..