Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Söz sana oğlum

Söz sana oğlum
 

O minicik ellerini ilk gördüğümde
Söz verdim sonsuza dek tutacağım diye
Sözümü tutmalıyım miniğim
Sakın beni bırakıp gitme.

Varolduğunu sandığım ama olmayanın
Sana yaptığını bırak ben ödeyeyim
Sen yanımda kal hep biriciğim
Bilki seni çok özleyeceğim.

Sana bunu yaşatmakla kahrolurken
Bir de bırakıp gitmene dayanamam ben
Güçlü ol dayan bebeğim
Sonsuza dek sadece seninleyim.

Bugün ağlarken beni bırakma anne diye
Asıl sen beni bırakma oğul dedim sessizce
Biliyorsun değil mi herşeyim
Sana söz verdim ellerin hep benimle.

Şu anda yanında olamasamda
Nolur bana sakın kızma
Bilki ben yaşamıyorum burda
Yanındayım, sendeyim, seninleyim..... 

 
Toplam blog
: 11
: 429
Kayıt tarihi
: 18.04.11
 
 

31 yaşında önce kendini kaybetmiş, bulduğunda ise geç kalınmışlık hissi ile darmadağınık olmuş bir a..