Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Söz savunmanın: Hergele: " Sevecek kadın kalmadı ki!..."

Söz savunmanın: Hergele: " Sevecek kadın kalmadı ki!..."
 

" Şimdi anladınız mı, derdimin ne olduğunu? Hergelelikten çok da keyif almadığımı..."


Bu da benim kaderim herhalde... İnsanlar, beni suçlamaya ne kadar da meraklı böyle...

Ben de istemez miyim; bir kadını ölesiye sevmeyi? Ben bilmez miyim; sevmenin ne büyük, ne kutsal bir şey olduğunu...

Bugüne kadar en sevdiğim iki kadın da bırakıp gitti beni buralarda; yanlız ve bir başıma...

Annemi kader aldı elimden, sevdiğimi bir başka adam...

O gittiğinde, Mecnun'dan bile kötü durumlara düştüm ben... O günlerden, bir nefes aldığımı, bir de ölmeyecek kadar yiyip içtiğimi hatırlıyorum...

O gidince, zaman durdu, hayat bitti, bütün kadınlar öldü benim için... O yüzden, sevmenin nasıl bir şey olduğunu unutmuşum ben... O yüzden, başka bir kadını sevmeyi bir türlü beceremem atık ben...

Şöyle bir etrafıma bakınıyorum da; bir tek ben değil, herkesler, birçok kişiyi sevdiğini sansa da, onlarda iz bırakan, kalplerinde sonsuza kadar yaşayacak bir tek kişiyi seviyor; her insan aslında.

Hayatının bir döneminde tanıdığın bir adam ya da kadın, ondan sonra tanıyacağın tüm adamların ve kadınların referansı olmuştur artık.

Sen: " Bu seferkini kimselerle karşılaştırmam! " desen de, bilinçaltın seni, her tanıştığın adamı, kadını O'nunla karşılaştırmaya zorlamaktadır. O gidince, her şey biter senin için...

Benim hayatımdan, önce annem, sonra da en sevdiğim kadın gitti. İşte tam da o gün, önce yaşamak, sonra da kadınlar bitti benim için...

İşin tuhafı, ben kadınları hala çok seviyorum. Ne kadınıma, beni bırakıp gittiği için kızgınım, ne de herhangi bir kadına kin, nefret ve öfke besliyorum; sonsuz yanlızlığım için... Çünkü yanlızlık, bu aralar, benim en bilinçli seçimim...

İçimdeki umuttur, beni daldan dala sıçratan, bir kadından öbürüne koşturan... Onu bulma umudundandır tüm haylazlığım... Ben gördüğüm her kadında onu ararken, karşımdakini de kırmamaya azami özen gösteiriyoum. Beni tanımayanlaın, bunu da bilmesini isterim.

Evet, evet... Aynen söylediğiniz gibi... Hergelenin tekiyim ben... Ama asla kadınlara değil, bir tek kendisine zararı olan... Her baktığı kadında, sevdiği kadının ruhunu arayan...

Belki de bu yüzdendir bütün yanlızlığım... Umudum giderek azalsa da, ben hala, sevdiğim kadını bulmanın derdindeyim... Bunu söylemekten çok da keyif almıyorum. Çok üzgünüm ama...

O gitti... Dünyada sevecek tek bir kadın bile kalmadı benim için...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

  

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..