Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '12

 
Kategori
Blog
 

Söz savunmanın!

Sayın Culduz’un yazısında adım geçince susup sessiz kalmak olmazdı!

Öncelikle belirtmeliyim ki; “Hepimiz Filozofuz!” grubunu kurmakla ne Milliyet Blog (MB) sitesine, ne de diğer Sosyal Medya sitelerine bir alternatif olma düşüncemiz vardı!

Aslında ilhamı Sayın Culduz’dan aldım diyebilirim!

Üsküdar’daki buluşmamızda ikide bir “Bizim Almanya’nın bu derece kalkınmasının tek sebebi var azizim! Filozofları çok bir kere!” deyip durması bende bu fikrin oluşmasına sebep oldu!

Buna Sayın Sabiha Rana ve Sayın Sema Şener Hanımefendiler şahittirler! ( bir hanımın şahitliği geçerli değildir diye ikisinin ismini verdim!)

Bir de reddedilen yazıların red gerekçesi işin tuzu biberi olmuştu!

“Yazınızın giriş, gelişme, sonuç bölümleri belli olmadığından yazınızın reddine…!”

Bu konuda çok şikâyetler alıyordum!

“Ahmet Bey; ekte sunduğum yazım editörler tarafından reddedildi! Abi, bir oku bakalım bu yazının  giriş, gelişme ve sonuç bölümleri yok mu? Öyle diyorlar yahu!”

Böyle olunca kendilerini “Hepimiz Filozofuz!” grubuna davet ediyor ve tek cümlelik de olsa yazılarının burada neşrine vesile oluyor, sevaba giriyordum!

Evet!

Bir n (s) ebze olsun insanları mutlu görmek iki dünya saadeti için yeterlidir!

Felsefemiz bu!

Faydasını gördük mü?

Gördük!

Sayın Culduz’un övündüğü ülke normlarına da geldik diyebilirim!

Kendi otomobilimizi yapma aşamasındayız en başta!

Filozoflarımız arttıkça (hele de hanım filozoflar!) kıyametin kopma alametleri de ardı ardına zuhur ediyor!

“Altın Çağ”ın arifesindeyiz anlayacağınız!

Not: Altın fiyatları düşecek!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..