Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Söz Uçacak

Söz Uçacak
 

"Şiir olmasa, nasıl yazardım sırlarımı kimse görmeden?"
 Cem Mumcu
 
 
 
 
küstüm ya sana / kendime de küsüm
dil altı kilit kelimeler
kabahati yok, yoksa kendimin
ve de yok ölümden başka dönüşsüz olmayan
 
çirkinliklerle bozulmuş yeryüzü resminin içinde
bir yok oluş duygusu peşimde
güngörmez yalnızlığa kapandım
geceyle birikiyor içimdekiler
 
ya yitip gidecekler çığ altında
ya da bir bıçak kanatacak ağzımı
zehir zıkkım dökülecekler satırlara
 
o zaman ölümlerden ölüm beğen
ya da şimdiden dökül içinden
 
düşsel bir varlıksın sen
kalemimin sivri ucunu
ne zaman istersem batırır dururum sana
aşk acıtmaktır biraz da
 
haydi durma, iskeleye çeyrek var
mutluluk, iz bırakmayacak kadar anlıktır
köpükler boğulur bir süre sonra 
bakar kalırsın geminin ardında
 
/seni ben yarattım
ancak, yaşamak için gayret etmen gerek  senin de/
 
hep bir yerde anlamını yitiren
günler geceler yaşamak seninle
düş yıkımına dönüşen ve git gide yitirilen
bir hayâl olman
bil ki, bitmeyen bir acı yaşatır bana 
 
/yaşamın birikmiş ayrıntısını sende gizledim
geçmişin büyülü dokusu sende/
 
güneşin kararsız açıp kapamasından
gün deyip uzlaşamıyoruz bir türlü
ölümün bilinmez ülkesinden
uzak tut gözlerini ne olur
 
kaçışlarımızla /hiç dolmayacak 
sesi olmayan bir sayfa olacak burası 
azalan zamanda yitirilen yaşam renkleri
yüreğimdeki çarpıntıyı yansıtmaya yetmeyecek
ve yazılmayan söz uçacak 
 
28 Mayıs 2010 
 
Hâdiye Kaptan
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....