Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Söz vermiştim...

Söz vermiştim...
 

Bir yeni geliş öyküsü değil de nedir bu gemideki?


A be Siyah-i Mor’um…

A be gönlü güzelim,

A be özü acıdan geçmişim,

A be yüreği sızıda yoğrulmuşum…

Oysa ben sana söz vermiştim…

Hani bir öykü yazacaktık ikimiz, öykünün içinde tüm gidenlerin geri gelişine dair umut olacaktı ya…

Hani hazanın ardından baharı yakalayacaktık ya…

Hani bu kez içinde ne ayrılık ne ölüm…

Hani bu kez tersine dönecekti ya kaderin girizgahı…

Ha işte, olmadı…

Ol-a-madı…

Hatta bile, olmuyor…

Emin ol gidenler dönmüyor… Hele toprak almışsa vermiyor…

...

Haydi aç şu linki…

Aç ve dinle…

Dinle bak neler konuşuyorlar keman ve piyano…

Oturmuş ikisi, gidip de dönmeyenler hakkında bir içli sohbet ediyorlar, duymamak için kör, görmemek için sağır olmak gerek…

Aç haydi, aç…

http://www.youtube.com/watch?v=50AHtuIsG2s

Bak güzel kadın diye başlıyor piyano…

Dinle bizi, diyor keman…

“Hücrelerinden başlıyor yangın, biliyoruz…

Biliyoruz acının re-minör tınısını…

Kimi zaman zerrede kopar fırtına,

Kimi zaman fırtına zerredir yasta”

Oy, Siyah-i Mor’um oy…

Nasıl da içli sohbetleri duydun mu?

Nasıl da yana yakıla dertleşiyorlar, gördün mü?

Tınılara sıvanmış hasreti aldın mı?

Sezdin mi, iki boyut arasındaki geçişsiz geçişleri?

Oysa ben sana söz vermiştim… Bu kez gelene dair olacaktı hikaye… Hatta biliyor musun, girişi bile yazmıştım, umuda dair… Muştular hazırlamıştım, yalancı konfetilerden… Görüp coşarsın, sevinir mutlanırsın diye düşlemiştim… Yalancı baharlar yaratmıştım, dalların goncaya dursun diye… Üstelik bir de kuyruklu yalan eklemiştim ardına “yalancı bahar değil, inan!” diyerek… Sonra… Sonra bu ikisi çıkageldiler… Çıkageldiler bir gece yarısı…

“Olmaz” dediler… “Toprak aldığını geri vermez…”

Hasılı Siyah-i Mor’um, sözümü tutamadım…

Gidenlerin geri dönüşüne dair yazamadım…

Bildiğim bir tek şey var: Toprak aldığını geri vermiyor belki, ama yerine öyle yeni sürgünler veriyor ki; şaşakalıyorsun!

İşte bu yüzden, sana ve tüm okurlarıma hayranlıkla seyredip; şaşakalacağınız yeni gelişler diliyorum…

 
Toplam blog
: 135
: 3170
Kayıt tarihi
: 23.07.08
 
 

Eğitim sürecinin bazı bölümleri Almanya ve İngiltere'de olmak üzere en son PAÜ'den eğitim uzmanlı..