Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Söz

Söz
 

benim ben


Dünya alem benide biliyor senide
Hiç uğraşma boşuna çalışma çabalama
Morarmak bir bataklıktır
Çabaladıkça batacaksın
Bendeki yüreğin yanında
Sen solda sıfır kalacaksın
Durda dinle bak ne diyor kalbimin sesi
Adını sayıklıyor aşkımın son nefesi
Ben doğdum doğalı gülmedim ki hiç
Gelen vurdu giden vurdu
Ama yılmadım vazgeçmedim sevmekten
Bu seferde gelen gideni arattı
Çöllerde bahtsız bedevi oldum
Görünen köylere kılavuzluk yaptım
Asla usanmadım aradım en yüce sevdayı
Tam buldum derken
Ömrümü sana vaad ederken
Canım kurban yoluna derken
Hadi gelde güldür yüzümü
Tutabilmek için sana bu son sözümü
Ölmek var dönmek yok anlasana
Söz verdim diyorum duyuyormusun
Hem allahıma hemde kitabıma.

 
Toplam blog
: 9
: 430
Kayıt tarihi
: 27.07.08
 
 

Manisa Alaşehirliyim. Bütün ilk ve orta dereceli okulları ana kuzusu olduğum için burada okudum. Ask..