Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Söz

Söz
 

deklanşör çırağı


Üstünü ters giyen çocuklar gibi bekledim seni

Yarım ağız açık kapıların eşiğinde hazır olda

Gelecektin

Usluydum bu yüzden yarınlar kadar

Şefkatli bir rüzgar başımı okşarken

 Kuşların su içişine daldım

Gönül kırıntılarımla doydular

Gagaları suya her değdiğinde

Yayılan küçük halkalara  hep seni hapsettim

Başka bir serçenin sudaki çırpınışına kadar

Sırtı güneşe dönük kelebekler kovaladım sonra

Karınca yuvalarına uğradım

Eşeledim grotesk hayatlarını eşeledikçe çoğaldılar

Bütün çocuk oyunlarıyla oyalandım durdum

Göğsümün el değmemiş elzemi

Gelecektin

İyimserdim bu yüzden umutlar kadar

Bir kalbim içerde bir kalbim dışarda

Kara yağız bir delikanlı gibi çöktü akşam

Yağmur başladı baş ucumda hiç durmadı

Ardına kadar açıldı yokluğun

Ayaklarını yere vuran çocuklar gibi ağladım

Bir yalnızlık tükürdüm

Aşkın gerisinde kaldı...

 

 

 
Toplam blog
: 28
: 422
Kayıt tarihi
: 29.11.07
 
 

 İzmir'de yaşıyorum. Yazmaya başlamanın en iyi yöntemi ''biran önce yazı yazmaya başlamaktır ..