Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Sözler dilime dar geldi

Rüyalarımda hep sen vardın

Kaç sabah öperek uyandım seni
Öptüm kokladım seni doyamadım
Ellerini bırakma zamanı değil de.

____ gözlerinden ayrılmak zor geldi..


Yine bu sabah sensizliğe uyandım
İç çektim resimlerine bakıp
Düş kurdum gözyaşları akıtıp
İstyanım ettim yine sensizliğe.

____________Sözler dilime dar geldi

Ama olsun ben sevmişim seni

Öyle kolaydeğil sıyırıp gitmek yakayı
Sensizliğe mahkum kalsamda buralarda

Her adını andıkça bir oh çekerek derinden
Güç alıyorum özlemlerimi sakladığım,

__________o masum gözlerinden,

Aklıma o son buluştuğum! yer geldi..

Gel artık Ey yar çıkar beni karanlıktan
Uzat artık, uzat gayrı,

___ sana yorgum kollarıma ellerini,
Kurtar ne olur içimdekisensizliğe intihar eden beni
Yine ilk Bahar geçt sensiz .

Yaz ayları son bahara döndü yüzünü, gel gayrı

__Dağlarıma kar geldi

Ben sende özlemeyi sevdim.

Hüzün kurusu akşamlarda yanmayı!

Gözlerinde kaybolup gitmeyi,

Ben sende! yana yana tükenmeyi,

______ Adın dilime nar geldi...

Henüz dudaklarına bile dokunmadan
İçimde sana çıklık çığlıya büyüyen bir çocuk var

_______ Adını aşk koydum..
Çıkıp geleceksin diye ansızın!

Sevdim günden güne bendeki seni
Bekleyerek her gün bana döneceğin günü,

Gayrı yangın yeri yüreğim.

_______ Sensiz şiirlere, kor geldi...



Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..