Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

29 Kasım '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sözler unutulur gözler unutulmaz

Sözler unutulur gözler unutulmaz
 

Gözlerinizi Unutmadım


Sözler Unutulur Gözler Unutulmaz


Gözlerini unutmadım

Vurulup düşenlerin

Bırakıp gidenlerin

Bir ömür ezilenlerin

Gözlerini unutmadım


Dinlemeyi bilenlerin

Açlıktan eriyenlerin

Rengi beğenilmeyenlerin

Gözlerini unutmadım


Geriye dönenlerin

Yurdunda ezilenlerin

Dinine sövülenlerin

Gözlerini unutmadım


Gözaltında ölenlerin

Her fırsatta dövülenlerin

Karşılıksız sevenlerin

Gözlerini unutmadım


Köyünden sürülenlerin

Sefalete itilenlerin

Haksızlığa direnenlerin

Gözlerini unutmadım

Yürümeyi sevenlerin

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..