Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Sözlerim sana CHP

Sözlerim sana CHP
 

Güzel Sökemizin güzel narları:)


SÖZLERİM CHP’YE:”AKILLI OL İMKÂNSIZI İSTE!”

 “Dervişe sormuşlar, ‘kişiyi nasıl bilirsin’ diye, ‘kendim gibi’ demiş, derviş!”

(Halk deyişi)

Ben de bugün kendime soruyorum, kime, niçin oy verirsin?

Yanıtlar öteki ben, “benim oyumu vereceğim parti;

Yaşama güdümü sürdürmeme yardımcı olacak,

Güvenlik gereksinimi yaşatmayacak,

Sevilme duyumsamamı karşılayacak,

Statü kazanmamı sağlayacak,

Kendimi ifade etmemi destekleyecek!

Öncelikle bunları ararım ben!

Bu temel gereksinimlerimi karşılayan parti benim oyumu severek vereceğim partidir!”

Daha başka neler istersin?

Herkes için bunları isterim bir kere!

Sonra...

Partinin kendisini yenileyip, geliştirebileceğine bakarım!

Burada ölçüm, parti yöneticilerinin “yakın olma ilişkisi taşımasıdır”!

Yani başkasını mutlu etmekten mutlu olacak parti yöneticisi!

Bunun yanında;

Doğru sözlü olup verdiği sözleri tutan olacak!

Müşfik olacak!

Etkin dinleyici olacak!

Yanında yakınındakileri can kulağıyla dinleyip akla uygun olan görüşleri değerlendirecek!

Barışa gönülden bağlı olacak parti yöneticisi ve partinin bizzat kendisi!

Bilime, bilimselliğe ödünsüz uyacak!

Kesinlikle demokrat olacak, demokratlığının önünde sıfatlar taşımayacak!

Ülkenin olanaklarını nasıl harekete geçireceğine doğru açıklamalar getirecek!

Ülkeyi barış yapan yapacak, barış yaparken barışı bozan değil!

Aksi sese kulak verecek, aksi sesten gocunmayacak!

Muhalefeti sindirmeyecek, muhalefetle kanlı bıçaklı görüntüsü vermeyecek!

Modernizeye yönelik olacak yüzü!

İşe uygun adam alacak iş yerlerine adama uygun iş yaratmayacak, eş-dost kayırmayacak!

Ülke insanlarının ‘duygusal zekâ’sını geliştirici çalışmalar programlayarak; insanların insana zarar vermelerini ortadan kaldıracak!

Pedagoji mutlaka insan yaşamına girecek, bunun için de okullarda öğretmenler pedagojiyi kullanacaklar!

Şu, ‘içki, kumar, alkol ve cinayetleri’ bu yolla yok edecek; özellikle kadın cinayetlerini!”

...

Sözlerim sana sevgili CHP, diyorum ki “akıllı ol imkânsızı iste!”

Bugünkü koşullar ve senin çalışma şeklin iktidarı “imkânsız!” kılıyor!

Ve ben bundan çok üzüntü duyuyorum, senin iktidarını istiyorum, senin iktidarını istiyorum!

Çünkü bu Nakşibendî etkisinde yaşamak hoşuma gitmiyor!

Atatürk’ün yolunda, bilimin aydınlığında yaşamak esas istediğim!

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..