Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Sözümde dururum vallah!..

Sözümde dururum vallah!..
 

Çıkıp bakabilsem dağlar başından,

Geçtiğin yolları görürüm vallah.

Sürerim izini toprak taşından,

Ben de o yollardan yürürüm vallah.

 

Bilinmez illere yolun düştüyse,

Çaresiz yanlara kolun düştüyse,

Başka gönüllere solun düştüyse,

Vadesiz canımı veririm vallah.

 

Kara taşla dövdüm yanık döşümü,

Kayıp ettim sevdiğimi eşimi,

Sensiz çürük ete dönen leşimi,

Gezer peşin sıra sürürüm vallah.

 

Kayboldun mu yoksa dönülmez yerde,

Dağa taşa sordum cananım nerde,

Olursa arada görünmez perde,

Kaldırır feraha bürürüm vallah.

 

Ben neler yaşadım ne zorluk çektim,

Dertlerin üstüne çok dertler ektim,

Bir ömür seninle hep gülecektim,

Olmazsa günbe gün eririm vallah.

 

Ben küskün olamam dosta canana,

Hiç kuşkun olmasın sevdadan yana,

Bir kez seviyorum demişsem sana,

Ölsem de sözümde dururum vallah.

 

Suat Zobu

2MayısikibiN15ANKARA

 

 

.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..