Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sözümdür Tanrım

Tanrım
Tanrım
Tanrım
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Seni seviyorum
Hem de
Hiç karşılık beklemeden
Sen benim yaratıcımsın
Sen benim koruyanımsın
Sen benim yaşatanımsın
Hiç de
Ben istemedim bunları senden
Teşekkürlerimle Tanrım
Teşekkürlerimle Tanrım
Teşekkürlerimle Tanrım
Ben Tanrım
Senin dostluğuna sığınanım
Senin dostluğunda
Mutluluğu tadıp mutluluk olanım
Dualarım
Sana emanettir Tanrım
Sana emanettir Tanrım
Sana emanettir Tanrım
Tanrım
Tanrım
Tanrım
Özentim tek sanadır
Özentim tek sanadır
Özentim tek sanadır
Bugünlerde durmadan Tanrım
Kalp temizliğine yöneldim
Kalp temizliğine yöneldim
Kalp temizliğine yöneldim
Temizliyorum kalbimi
Tüm kirleri atıyorum dışarı
Sana şükrede şükrede Tanrım
Sözümdür Tanrım
Kavuşma günümüzde
Tertemiz kalple çıkacağım karşına
Tertemiz
Tertemiz
Tertemiz
Billur gibi bir kalple Tanrım
Öyle özlüyorum ki Tanrım
Beni kucaklayacağın
Yanaklarımdan okşayacağın
Elimden tutup hadi yürü yavrum
Bak cennet orada diyeceğin o anı
Tanrım
Tanrım
Tanrım
İple çekiyorum Tanrım
Senle olacağım o günü
Hata yaptığım kullarından
Defalarca özür diledim
Dilemeye de devam ediyorum
Beni affedin Tanrı kulları diyerek
Tekrarlıyorum durmadan bunları
Sana olan hatalarımı Tanrım
Senden özür dileyerek düzeltiyorum
Ömrüm olursa eğer Tanrım
En hatasız hale bürüneceğim
Sözümdür Tanrım
Sözümdür Tanrım
Sözümdür Tanrım
Harama el sürmek yok dünyada Tanrım
Kine nefrete öfkeye de uzağım Tanrım
Düşmanlık silindi benliğimden Tanrım
İyilik geldi oturdu kalbime
Barış da barış der dururum Tanrım
Barış bozanları uyarırım tatlı dil güler yüzle
Düşünenim hep ama hep tanrım
Düşüne düşüne yol arayanım
Saygıyı özdenetimi yüceltenim Tanrım
Empati yapmadan birisine yaklaşmam
Sorun çözücülük elimin altındadır Tanrım
İşbirliğine yatkınlık en çok sevdiğimdir Tanrım
Tanrım
Tanrım
Tanrım
Aklı ahlakı adaleti adabı aşkı kullananım işimde
Biliyorum Tanrım
Bunu sen de çok sevensin
Ve sevgili tanrım
Bilen yapabilen olabilen yakın olmayı becerebilenim
Bunlar temel karakterimdir Tanrım
Tanrım
Tanrım
Tanrım
Seni anarken mutluluk olanım Tanrım
Mutluluk olanım
Mutluluk olanım
Mutluluk olanım
Şükranlarımı sunuyorum Tanrım
Şükranlarımı sunuyorum
Şükranlarımı sunuyorum
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..