Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

sözün bittiği yer...

sözün bittiği yer...
 

öfkeyi genellikle haksız olduğumuz durumlarda yaşarız


Vatandaş pürtelaş telefona sarılıp numarayı tuşlar. Bir süre “dinlediği” ilginç bir “çalıyor” melodisinin ardından,

— Efendiim?
— Merhaba Selami...
— Merhaba, ben de şimdi seni arayacaktım
. Bu numarada selami diye biri yok!
Vatandaşım bir süre afalladıktan sonra yüklenir,
— Kardeşim sen hasta mısın?
Kardeşimiz hiç bekletmeden son noktayı koyar!
— Ben de şimdi onu diyecektim.

"Sözün bittiği yer" dedim. "son nokta" da dedim. Daha ne diyeyim?

Sevgiyle kalın,

 
Toplam blog
: 36
: 1267
Kayıt tarihi
: 25.05.08
 
 

İstanbul'da doğdu. Teknik Lise Elektronik Bölümünde okurken rakamlara olan ilgisini de keşfetti. ..