Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Sözün bittiği yerdeyiz artık

Sözün bittiği yerdeyiz artık
 

"Cumhuriyet"i her zaman kutlamak lazım aslında:)


Gün olur söz biter...

Söylenecek söz kalmaz ortada…

Bir şey var yalnız…

Sözün bittiği yerde yazı girer devreye…

Söz bitse de yazı kalır geriye…

“Söz uçar yazı kalır” denir ya…

Ben de böyle yaptım geriye kalan yazılarıma baktım.

İstedim ki sizler de bakınız…

İşte birisi aşağıda…

ATATÜRK GELDİ AKLIMA

At izinin

İt izine karıştığı bugünlerde

Atatürk geliyor hep alkıma

Çağırmak istiyorum ülkenin başına

.

Ama nasıl

Düşünüp dururken öyle kara, kara

Ne yapsam nasıl yapsam da

Ulaşsam Ata’ma diye

.

Sibernetik yetişti imdadıma

Aldı beni kollarına vardık Ata’mın yanına

Hemen anladı

Bilgeliğe özgü sezisiyle üzgün halimi

.

Üzülme dedi

Sevecen mi sevecen o sesiyle

Devrimler birer süreçtir

Olur, böyle ayak sürçmeleri bazen

.

Sakın yanış yapmayın şu sıra

Ayıplamadan suçlamadan uzak durun

Zihin ve gönül arınıklığını yaşayın

Evrensel aklı kullanın

.

Birlik olun birlikten yana durun

Bunlarda direnin barışı koruyun

Yanlışa yanlışla gitmeyin

Karşı taraf yaratmayın

.

İyi insanlara ülkede yanlış gidenleri anlatın

Cumhuriyetin erdemlerinden söz edin

Güzel düşünün güzel söyleyin

Güzel davranın

.

İnsanların size özenmelerini sağlayın

Doğru sözlü olun

Daima hayra ve barışa yönelin

Göreceksiniz zafer sizin olacaktır

Gördüm ki

Çok büyük umut sahibi Atam

Çok da güveniyor Cumhuriyete ve Türk'e

Cesaret verdi bana hem de ne çok

.

Gittim görüştüm Atamla

Umutlarım arttı kalktı şaha

İşte haykırıyorum coşkuyla

Türkiye Cumhuriyet’i yıkılmaz

.

Milyonlarca Selamı var Atamın herkese

 (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..