Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Sözünü Tutmak

Sözünü Tutmak
 

Salih ARIKAN


Sponsor bulduğumuz ölçüde beyaz baston dağıttık.15ekim beyaz baston özgürlük ve güvenlik günü nedeniyle13ekim cumartesi günü saat birde baston dağıtacağız.Ama sponsor bulamadık.

Söz senettir bir de markalaşma sürecinde güvenilir olmanız gerekir. Asıl önemli olan baston dağıtım vesilesiyle devlete görevlerini hatırlatmak. Beyaz baston yirmi iki lira hâlbuki daha fazla olması gerekir her şeye zam geldi beyaz bastona zam gelmedi. Bastonun piyasa fiyatları arttı. Ama SGK yirmi iki lira veriyor.

Nasıl ortez protezler ödeniyorsa bastona da yeterli para ödenmeli. Farklı bastonlar ve kişilere göre değişen istekler var. Sponsor bulamadığımız için verilen sözler yerine gelmesi için bastonu ben kendi hesabımdan ödeyeceğim. Benim için çok zor olacak ama markalaşma yolundaki güvenli adımları atmak zorundayım. Bu bana pahalıya mal olsa da.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..