Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Aile
Okunma Sayısı
635
 

Sperm bankası çocukları!

Sperm bankası çocukları!
 

Düşünün ki arkadaşınıza soruyorsunuz meraktan!

“Memet kaç çocuk var?”

“En son yirmiydi Abi ! Dur son durumu öğreneyim bankaya sorup da! İyi oldu hatırlattığın!”

Ya da!

“Hanımefendi istemiş olduğunuz vasıflarda spermimiz şu an yok! Az kısa boylu olsa olur mu! Dondurucuda var bir tane! “

“ Nasıl kullanıyorduk? Tarifi var değil mi?”

“Olmaz mı? Dondurulmuş gıdalar gibi ya! Oda sıcaklığında bekletiyorsun çözülünce..!”

“Fırına mı?”

“ Gibi yani!”

Nesep konusu çok önemli bir konudur. Dinsel öğretiler bu konuda çok hassas mesajlar vermektedirler. Dogma deyip de geçmemek lazımdır.

Çağlar boyu gelen denenmişliğin öğretisi olarak görülmelidir.

Sperm bankalarından vücuda getirilmiş çocukların ilerki yaşlarda nasıl bir duruma düşeceği konusu şüphelidir.

Babasızlığın yarattığı sorunları az çok şimdiden tahmin edebiliriz.

Buna kimsenin hakkı olmamalı.

“Ben çocuğumu yaparım. O özlemimi gideririm, sonra o düşünsün” demek de bir hastalıktır. Sosyal devletin buna göz yumması düşünülemez!

Dinimiz bu tip üremeleri yasak etmiştir.

Dinimiz aile birliğini esas alır. Aileyi en kutsal birliktelik olarak görür.

Bakın bir ara serbest bırakılmış-ki bu eski bir Arap adetidir- mut’a nikahını bile yasaklamıştır.

Nedir mut’a nikahı?

Sözleşmeli evlilik!

Belli bir süreyle sınırlı bir evlilik. Süre sonunda ayrılıyorsunuz! Yalnız, kadın bekleme döneminden sonra yeniden evlenebiliyor. Yani âdet dönemi süresince bekleme mecburiyeti var. Kafalarda soru işareti kalmasın diye!

Düşünün ki yeni koca itiraz edecek! Bu çocuk benden değil diyecek! Olan doğacak çocuğa olacak! Bu şekilde olduğu zaman sıkıntılar ortadan kalkar!

İran'da devam ediyor bu duyduğum.

İmam nikahı konusu da önemli bir konudur. Bugün Anadolu'da yapılan imam nikahı baştan başa hatalı bir uygulamadır.

İslama aykırı bir işlemdir.

İslami kriterler uygulanmamaktadır burada! İslamda imam nikahı denen özel bir nikah biçimi yoktur. Medeni kanunumuzdaki nikah koşulları islami nikahta da aynen vardır. İncelendiğinde bu durum açıkça görülecektir.

Çoklu evlilik özel bir durumdur.

Ailenin korunması , sağlam bir aile yapısının muhafaza edilmesi insanlığın geleceği için gereklidir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Çocuk sahibi olma işini o yola kadar getirmiş olan bir kadın için söylenecek çok fazla bir şey yoktur. Bunun için de çok konuşmaya gerek bile yoktur diye düşünüyorum. Saygı ve selamlarımla ...

Özlem Akaydın 
 18.03.2010 8:11
Cevap :
Geleceği zor! İyi görmüyorum sonunu.  18.03.2010 14:42
 

"Bir çocuğum olsun, o zevki tadayım" diye banka çıkışlı çocuk yapmak bencilce bir davranıştır.

Nilgün Akad 
 17.03.2010 17:55
Cevap :
Tam isabet! Bencilce!  17.03.2010 19:17
 

veled-i minnak boyle bir sey. Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 16.03.2010 22:06
 

Biri fena hâlde damarınıza basmış olmalı;)) Hayırdır?

Benginaz 
 16.03.2010 18:14
Cevap :
Hayır!! Bu hayır da kaç türlü manaya geliyor yahu! Hangisini kastettim bilmem!! Soracaklar çocuğa nasıl oldun diye Morgıç kredisi kullandı annem diyecek!! Günah ya!!  16.03.2010 19:57
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1636
Toplam yorum
: 13544
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 450
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster