Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
Spor
 

Spor; Sadece futbol mudur?

Spor; Sadece futbol mudur?
 

İşte, bizleri sevindiren koca yürekli insanlar...


Evet, “Spor sadece futboldan mı? ibarettir”. Ya da soruyu şöyle soralım, “Spor sadece Süper Toto Süper Lig’ten mi? ibarettir” Elbette ki hayır diyenlerinizi duyar gibiyim. 

Pek tabi ki, futbol da sporun bir alt dalıdır. Olması gereken de zaten budur. Fakat ülkemizde futbolun kapsadığı alan o kadar çok büyük ki, diğer spor dalları hep görmezden gelinmiştir ne yazık ki... 

İşte size bir örnek; Basketbol, hem de engelli insanlarımızın oynadığı basketbol. Evet, yanlış duymadınız. IWBF Şampiyonlar Kupası final organizasyonunda, Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı şampiyon olmuştu. 

İspanya, İtalya, Almanya’dan 2’şer takım ve Türkiye’den ve İsveç’ten birer takımın mücadele ettiği final organizasyonun da geçen senenin şampiyonu ve aynı zamanda ev sahibi olan Almanya temsilcisi RSV Lahn-Dill'i normal süresi 69-69 biten karşılaşmada uzatmada 85-80 yenerek, şampiyon oldu. 

Üstelik hiç mağlubiyet almadan bu sonuca ulaştı. Daha önce 2007-2008 ve 2008-2009 sezonunda da bu organizasyonda şampiyon olmuşlardı. Geçen sene 5.likte kalan takım bu sene tekrar, üstelik hiç mağlup olmadan üçüncü kez aynı başarıyı yakalamış oldular. 

Evet, tekrar sormak isterim spor sadece futbol mudur? Basketbol da bir spor ise sadece Beko Basketbol Liginden veya NBA Liginden mi ibarettir... 

Milliyet Blog da, spor yazan birçok blog yazanımız mevcut. Epey bir baktım, acaba bu konu MB. gündemine taşınmış mı? diye. Gözden kaçmış olmalı ki, göremedim. Yani Milliyet Blog'ta da tam bir "Sevgili ülkem" medyasının izdüşümünü yaşıyoruz. 

Sporsa, işte spor; Tekerlekli Basketbol. Turnuvaysa, işte turnuva, üstelikte Avrupa kıtasını kapsayan bir turnuva. Başarıysa, işte başarı; IWBF Şampiyonlar Kupası. 

Üstelikte, Sevgili Ülkemde 10-17 Mayıs 2011’i kapsayan hafta; “Engelliler Haftası”. Bu büyük başarıya imza atan takımın bir de lakapları varmış; “Engelsiz Aslanlar” diye. Sizi ve sizin nezdinizde tüm engellileri yürekten alkışlıyorum ve haftanızı tebrik ediyorum. 

Darısı yüreğinde engel barındırmayanlara... 

Her neyse, nihayetinde atlanılan ve bence önemli olan bu konuyu blog gündemine taşımak bana düşmüştür. Bu vesileyle yazdığım bu blog, benim ilk spor bloğum olmuştur. 

Sağlıcakla Kalın...  

10/05/2011  

 
Toplam blog
: 108
: 2366
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1972 Haziranında  Eskişehir'de doğdum. Edirne'de ikamet ediyorum. Duygu ve düşüncelerimi yazıya d..