Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Spor Benim Tutkum!..

 
                                                         Spor Benim Tutkum!..
Değerli Okuyan... HAYAT şartlarım spor yapmama engel değil. Üstelik kimsenin de spor yapmasına engel değil bence. Bu yüzden bende vücudumun ve iç organlarımın sağlığı için mümkün olduğunca günlük sporlarımı yapıyorum. Sizlere biraz sonra anlatacağım şekilde çeşitli sporları çocukluğumdan beri sağlığım için devamlı yapıyorum. Fakat profesyonel bir amacım yok. Spor dalları arasında ise, günümüzün halen en çok sevilen ve birçokları gibi benimde vazgeçilmezlerim arasında birinci sıraya yerleşen futbol merakım ile çoğu vakit tek başıma küre biçiminde yuvarlak meşinin peşinden koşarak ayaklarım, kafam ve  futbol kuralı gereği ellerim hariç vücudumun öteki kısımları ile büyük keyif alarak, futbolumu oynarım. Nerdeyse tek başıma gün atlamadan yarım saat bir saat sürelerle oynadığım futbol oyunu beni her gelen yeni bir güne ve aktif, üretken, güzel bir yaşama hazırlıyor. Yine fiziksel olarak ve ruhen rahatlık hissi veren huzur bulduğum uzun yürüyüşleri ve kısa koşuları yapmayı seviyorum. Basketbol da sevdiğim oyunlardan. Benim gibi orta boyda biri için basket topunu yerden 3.05 metre yükseklikte bir çemberden geçirmeye çalışmak zor olsa da, çok hoş oluyor gerçekten. Üzerimde biriken negatif enerjiyi boşaltarak, psikolojik olarak rahatlıyorum.
 
GÜNLÜK olarak özellikle ismini saydığım bu güzel sporları yapmamın yanında düzenli beslenmeye ve işlerimin yoğunluğuna rağmen uyku saatlerimin de belirli bir düzende olmasına önem veriyorum. Özet olarak spor benim için ve diğer insanlar için iyi bir öğretmen. “Sonuçta Sizleri, - ‘sevgiye, saygıya, kardeşliğe, dostluğa, barışa ve sağlığa - çağırıyor. Hayatta da, ‘kendiniz ve başkaları için yararlı ve güzel uğraşlara yöneliyorsunuz.’ – Bu nedenle – ‘hayatta insanı bir çok önemli aktivite gibi geliştiren en değerli unsurlardan birisinin spor olduğu bir gerçek. -' Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk; “Sağlam Kafa Sağlam Vücutta Bulunur" sözüyle, her yaştan insana spor yapmanın önemini ne de güzel özetlemiş. Bireysel ve toplumsal sağlığımız için benim gibi sayısız spor dallarından en azından bazılarını yapmak kesin şart bir konu. Bende bu güzel gerçekten yola çıkan herkesin günlük olarak düzenli spor yapmasını öneriyorum, efenim.
 
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM: Klasspor TV Kanalına, Yapım ve Çalışma Ekibine, “Spor Benim Tutkum" başlıklı yazımı yayınladığı için, çok teşekkür ederim.
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..