Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Spor Macerası

Spor Macerası
 

Merhaba ponçiktoşlarım,
 
Hani böyle yaz mevsimine çeyrek kala, spor salonlarından çıkmayan ponpon kız grubu olur ya. Heh ! işte şuan tam bende o şekildeyim. Ne demişler ‘’ Kınama boşuna, gelir bir gün başına ‘’ hayır yani ben bu tarz insan değildim. Bu ameliyatı olduktan sonra tamamen beynim ve vücudumda bulunan fazla yağları nasıl atarım diye sürekli beyin egzersizleri yapıyorum. İyi mi yapıyorum ? Yoksa, kötü mü yapıyorum ?  asıl tuhaf olan konu da tam bu .
 
Bu zamana kadar böyle dert ettiğimi hatırlamıyorum;
 
Evet doğru fazlaca spor salonuna gittim/gitmedim. 
 
‘’ Yok abi ! Bu sefer kesin gideceğim. ‘’ ( gidemedi )
 
Dediğim o kadar çok zaman oldu ki yani inanın çevreme rezil oldum. Amaan ! O kadar önemli değil, kimler nelerden rezil oluyor. Ben spor salonuna gidemedim diye mi rezil olacakmışım peeh. Hayır yani eğer bu sebepten olacaksam bırakın olayım. 
 
Konunun başında ponpon kız grubu dedim ama herhangi bir ötekileştirme söz konusu değil lütfen yanlış anlaşılmasın. Bu ameliyattan sonra ufak bir problem yaşamıştım, ama tamamen ameliyat ile ilgili bir komplikasyon sonucu ortaya çıkan bir durum değil. Kesinlikle benim ilgisizliğimden kaynaklanan bir durum ama sonuç ? ( – Akıllandım )
 
Her neyse yani bu ameliyattan 1 ay sonra falan spora başlayabiliyorsun. 
 
Örneğin; Yüzme, fitness, yürüyüş vb.
 
Bende dedim ki; İlk yüzmeden başlayayım. ( ama tabii hastalık sonucu o biraz ertelendi, ben baya hastalanınca bizimkiler tedirgin oldu göndermedi )
 
O zaman bende spor salonuna gideyim bari dedim, oturduğum muhitte güzel kadınlı-erkekli idare eder boyutta bir salon mevcut, 9 katlı bir düğün pastasıyken de oraya gidiyordum. Spor salonun sahibi pek muhterem hocam ise, o zamanlar benimle baya uğraştı. 
 
Uğraştı derken; ‘’ 3 ay sık dişini, benim dediklerimi yap kesin kilo vereceksin. Hatta senin – before / after – fotoğrafını bilborda bastırıp cama asarız ‘’ demez mi ? – Hayır yani buna kendi gerçekten inandı mı ? Buradan kendisine sesleniyorum; Sayın G… Hocam gerçekten buna inandınız mı ? 
 
Tabii bu dediği olmadı ve ben ameliyat oldum ? Acaba o fotoğraf basılacak diye gerildiğim için mi ameliyat oldum ben ? Şuan yazımı okuyan bir psikiyatrist var ise konu ile ilgili mail atarsa çok memnun olurum.
 
Ameliyat olduğumu duyunca G… Hocam çok üzüldü, yarı ölü gibi bakıyor gözlerimin içine, yeni kayıt olmaya gittiğimde.
 
-’’ Az tutamadın o gırtlağını da, doğru düzgün zayıflayamadın’’ demez mi ?
 
Hayır yani bu duruma sen gerçekten inanıyor musun ? İşte hayaller, hayatlar. Bu ara kendimi spora fazla kaptırdım 2,5-3 saat spor yapıyorum. Yetmiyor eve geliyorum ağırlık çalışıyorum, kendi çabalarımla pilates hareketleri yapıyorum. Azimliyim kendime şaşırıyorum doğrusu laf aramızda ? Önceden spora giderken sabahın köründe giderdim kimse beni görmesin rahat rahat spor yapayım diye, şimdi karışık grupmuş, kalabalıkmış resmen umrum dışı. 
 
Ama benden size bir tavsiye ne olursa olun, kimselere bakmayın siz. Sporunuzu yapın, kalabalık olsa da yapın bana benzemeyin aşk pastalarım. 
 
Ayyy! Canım nasıl çikolata çekti. 
 
 
Öptüm,bys.
 
 

 
 
Toplam blog
: 28
: 1565
Kayıt tarihi
: 11.07.16
 
 

Büyük bedenin ışıltılı dünyası* ..