Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

     
    Kategori
    Spor Eğitimi
     

    Spor ve para

    Neden bu konuyu sectigimi merak edeceksiniz veya ikisinin ne alakasi var diyeceksiniz ? Bu gorus ve dusunceler sadece beni baglar diye dusunmusumdur zaman zaman. Mini bir arastirmadan sonra gordum ki yalniz ben degilmisim bu konuda kaygisi olan. Bir bakiyorsunuz bir futbolcu bu gun x takimda, yarin rakip takimda. Uc gun once x formayi open uc gun sonra diger takimin formasini opuyor? Her cesit spor alaninda ornekler cogaltilabilir.

    Malesef para kazanmak, koseyi erken donmek, luks yasamak galiba genclerimize veya her siniftan insan ogluna cok cazip geliyor. Ben sizlere Okyanus'un otesinden, kendi cocugumla ilgili kucuk bir ornek vereceğim. Buyuk oglum ilk okuldan sonra (0dan basladigi icin 7 sene ) Melbourne'nun sayili kollejlerinden biri olan WESLEY COLLEGEde okudu. Malum dunyanin her yerinde oldugu gibi zengin sinifin cocuklarini gonderdigi bir okul. Ve biz vasat bir gocmen ailesi. Boyle bir okulda benim oglum (burda adi soccer olan) futbol takim kaptanligi yapti. Okulun kapisindan iceri giren hic bir cocugun ailesinin kartviziti gecmiyor. Ve boyle ogretilince terazinin gozunde hepsi esit oluyor. Simdi daha iyi anlasiliyor mu Avustralya'ya ardi sira Olimpiyat verilmesi.

    Bu seferlik bu kadar. Insallah hafiza kayitlarimi daha fazla zorlarsam, ilerideki gunlerde guzel orneklerle bulusmak ve paraniin spordan ayrildigi gunleri gormek umidiyle hoscakalin.

    HULYA ORALOGLU

     
    Toplam blog
    : 1
    : 771
    Kayıt tarihi
    : 09.06.06
     
     

    12-11-1946 Istanbulda dogdum. Lise tahsilimi Turkiye'de yaptim. 18 yasinda Almanya'ya gittim, bes se..