Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Sseni sorsalar bana

seni sorsalar bana
ancak böyle anlatırım
derimki
yüzünde her zaman
bir sonraki cinayetin
ayak izleri gezinir
bir öncekileri unutmuş
bir kenara yazmaya bile tenezzül
etmemiş
mahpushanenin küfü
ciğerlerine sinmiş
cigara halt etmiş
bakışlarında kocaman özgürlükler gizli
ama izin verdikçe gözleri
bitmeyen günlerin
parmak hesaplarını yapardı
kınalı
kesik
ezik
ellerinde
umudun son istasyonuydu
kücük hücresi
ve tam onun ranzasından
geçiyordu kara treni
türkülerin yanık yerinden çekiyordu
çiçekli torbasında
saklı dünyasına bakarken
ah
geride bıraktığı
bakmaya kıyamadığı
kalbinin nakışlarını
söke söke girdi içeri
dikmeye zaman yetmedi
kaç güvercin gönderdi
hiçbiri gelmedi
büyük bedenli yorgunlukları kaldırır
yanağında zayıf kalmış elleri
saçlarında
rüzgarın kaçamakları gizli
herşeye rağmen
inadına yaşıyordu kimsesizlikleri
dahası varsa
anlat bana
ancak böyle çözebilirim seni
gizlediğin mutlu gelecekleri
ancak böyle
içindeki güzellikleri
seni sorsalar bana
seni
 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..