Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '11

 
Kategori
Mizah
 

Steve Jobs’un helvasını yiyemeyenler

Steve Jobs’un helvasını yiyemeyenler
 

8 milyar doları olan bir insanın, “Ölüm insanoğluna bir hediyedir.” demesini bünyedeki C vitamini eksikliğine bağlayabilirsiniz. Hayatını “elma” satarak kazanan bir dünyalının ölümü hediye olarak algılamasını tuhaf bulabilirsiniz. “Amaç” ve “araç” kavramlarını tekrar sorgulamamıza neden olabilir. Fakat bu sorgulama, “Kefenin cebi yok ki…” ye gideceği için olaya ilahiyatçıların da girme olasılığı yüksek olduğundan olayın “dini” tarafını es geçerek bu ruhani toprağıma (Kendisi aslen Malatyalıdır) bu topraklarda yapılacak olan halleri yazmak istiyorum.

İlk uygulama İzmir Amerikan Koleji’nden gelmiş: Okulun şefi Steve Jobs anısına helva kavurmuş. Ve öğlen yemeğinde bütün okula dağıtmış. Bu uygulamadan sonra Kayseri müftüsünden şu açıklama beklenmez mi: “ Her canlı ölümü tadacaktır, düşüncesinde olan Steve Jobs’un hediye diye algıladığı ölüme nail olan ve bu toprakların çocuğu olan Sayın Jobs’a 40’ı için mevlit okutacağız. Tüm Kayserililer davetlidir.” Buna yakın bir uygulama yakın zaman içinde gerçekleşecektir. Bi kaç gün sonra televizyonda “Elma, Steve Jobs, Müslümanlık” başlıkları altında 4 saatlik bir program izlememiz yadırganmaz. Bu programa Yaşar Nuri Öztürk’ün konuk olduğunu tahmin etmemek çok safça olur.

Hem bu toprakların çocuğu olup hem de 8 milyar doları olanın öldükten sonra ki işleyişi kaç yüzyıldır aynıdır. Önce yeni akrabalar, sonra daha yeni yeni akrabalar ve en sonunda o büyük elmadan pay istemeler. Hem Suriye’den hem de Türkiye’den yeni yeni akrabalar yakın zamanda çıkacaktır. Beşar Esad dahi olaya girebilir!

40 yıldır Amasya’da elma satan bir yaşlı amcanın Google’ye, “Patent nedir, Apple kimdir, Suriye nerededir?” gibi soruları aratması beklenmez mi? Ben bi adım daha ötesine geçeceğini düşünüyorum. Maazallah çalıntı falan der... Rezil oluruz!

Bülent Arınç’ın başsağlığı dileklerini twitter’dan okuyunca aklıma Windows geldi. Resmi kurumlar işletim sistemini değiştirebilir. Windows 7’ye geçemeyen resmi kurumlarımızın “LİNUX” a geçme olasılığı çok yüksek. Hatta IPOHONE veya IPAD’daki vergi marjını düşürebilirler. Bu Türkiye tarihine JOBSLU ÖTV diye geçebilir.

BİR TWEET
“Ben bu saygıdeğer mühendisi, vizyoner girişimciyi, saygı ile anıyorum. Ailesinin ve tüm sevenlerinin acısını paylaşıyorum. B.ARINÇ”

twitter.com/mahirtemur

 

 

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..