Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Stres altındaki erkekler, tombul kadınları beğeniyormuş. Öyleyse ben, doğuştan stresliyim!

Stres altındaki erkekler, tombul kadınları beğeniyormuş. Öyleyse ben, doğuştan stresliyim!
 

Etine dolgun bir kadını kim beğenmez ki! Onu bi de Kim'e sormak lazım!


Geçen gün okuduğum bir araştırmaya göre, stres altındaki erkekler; fazla kilolu, tombul kadınları beğeniyormuş. Kendisini duygusal baskı altında hisseden insanların, güvende olma ihtiyacı artarmış. İşte bu yüzden, Stresli erkek; şişman kadını, yeterli gıdaya ulaşım, sağlıklı yaşam ve üremenin sembolü olarak gördüğünden; kilolu kadınları diğerlerinden daha çekici buluyormuş.

Öyleyse ben, doğuştan stresliyim! Nerdeyse doğduğundan beri balık etinde kadınlardan hoşlanan, hatta bazen gönlü balık etinden hallice hatunlara da kayabilen bir adam olarak; 40 yıldır nedenini bilmediğim, farkına bile varamadığım bir baskıyı boş yere çeker dururmuşum. Saflığın bu kadarı da biraz fazla!

Evet, Balık etinde kadınları seviyorum. Çünkü onlara dokunurken, sarılırken ellerim hiç boşta kalmadı bugüne kadar! Sıfır beden kadınlar, hiç tarzım değil, kusura bakmasınlar!

Kadın dediğinin, vücut hatları şöyle biraz yuvarlak olmalı... Göğüslerle kalçaların irice olanları hiç de fena olmaz hani! E, her kadın doğuştan 90 - 60 - 90 olamayacağına göre...  Bi gıdım yağın, kime, ne zararı olur! Anadolu Coğrafyası'nın ortalama kadını da, ya balık etli ya da balık etliden hallicedir zaten.

Et yemeyi, tatlıyı, hamur işini bunca seven bir toplumun; kadını da erkeği de balık etliden hallice olur tabii! Bunun başka bir izahı var mı?

Bir kadından fit vücutlu olmasını isteyen adam, o kadından hiç de geride kalmayan bir bedenin sahibi olmalı... Hatun, senin için ölüm orucu tutsun; ne tuzlu, ne kızartma yiyebilsin. Şekerli, unlu ne varsa sevdiği, kıyamete kadar vedalaşsın... Sonra da sen, sırf erkeksin diye, göbeği bir yana, gövdeyi öbür yana sal! Olur mu öyle şey?

Kaldı ki ben, gerçekten balık etli, tombulumsu kadınları beğeniyorum. Taaa annemin 3 -4 yaşımdayken beni de yanında götürdüğü çay ve gün toplantılarında gördüğüm iri göğüslü, yuvarlak kalçalı, haliyle hafif de yağlı kadınlara aşık olduğum günlerden beri! Hatta, onların gözüme kestirdiklerimin, gidip bacaklarını okşadığım gibi!... Çocukken neymişim ki, büyüyünce ne olacağım! Hii-iiiç! Hiç işte!

Spor yapmak, bugünün şehirli, modern Türk insanına bile Çin işkencesi görmek kadar acı verirken; bundan hem de 35 yıl önce fit görünümlü, sıfır bedenli hatunları nerede bulacak, nasıl aşık olacaktım ki?

Okuduğum araştırmayı bir yana bırakıp, balık etli, tombulumsu kadının bana çocukluğumdan beri neyi çağrıştırdığını okumak ister misiniz? Hadi öyleyse... Sohbete devam edelim...

Tombulumsu kadın, hem anaçtır, hem şefkatli... Tıpkı kutsal Anadolu'mun, bütün kadınları gibi...

Balık etli kadın; şehvetlidir, iyi sevişir. Tombulumsu olup da, kalender olmayan bir kadına, rastlamadım bugüne kadar. En iyi analar, tombulumsu kadınlardan çıkar. İstersen bi de etrafına bak!

Balık etli kadın; zevkine de, keyfine de çok düşkündür. Kolay kolay kızmaz, sinirlenmez. Öyle hemen gaza gelmez, dolmuşa binmez. Son tahlilde, kendi aklıyla ve fikriyle hareket eder. Duyarlıdır ruhu... Amma velakin, kim gerçekten ilgiyi hak ediyor, kim duygu sömürüsü yapıyor; herkesten iyi bilir.

Güler yüzlü, sempatik, sevecen görüntüsü; hırslı ve savaşçı kimliğine paravan olur çoğu zaman... Tutkulu ve ihtiraslı sevişmelerine, ruhu kadar keyfiyle yaratıcılığını da katar balık etli kadın... Tabii eğer, sen onu utandıracak bi akılsızlık etmezsen!

Şimdi ben, böyle bir kadını, sevmeyeyim, beğenmeyeyim de ne yapayım?

Madem tombul kadınları stresli erkekler beğeniyormuş. Öyleyse ben, doğuştan stresliyim! Var mı bir itirazı olan?

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..