Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Şu "anda" her şey...

Şu "anda" her şey...
 

Gönül gözünüz açıksa, dünyayı renklerle, seslerle, dokunuşlarla algılıyorsanız, vicdan denen o iç sesiniz arada bir sizi yokluyorsa, nedenli nedensiz gülüp, ağlıyorsa gözleriniz ve bazen bin bir çeşitle bazen bir lokma ile doyuyorsa karnınız, dostlarla bir araya gelip karışlıklı kahveler eşliğinde sohbetler dökülüyorsa yüreğinizden, başınızı koyduğunuz gibi bazen deliksiz, kâh uykusuz geçiyorsa geceler, kırlarda ruhunuz arınıyorsa yaşıyorsunuz demektir, müjdeler olsun!

Ben bilirim dostluğun dibini, bilirim sözcüklerin derin anlamını, bilirim sözcüklerin ifade ettiklerini bazen edemediklerini…

Vefanın her türlüsünü gördüm, vefasızlığı tanırım nerede görsem.

Aşkların tonlarını, gülüşlerin sahtesini bir çırpıda tanırım.

Gözlerdeki feri, gözlerdeki sevgiyi, kini, yakarışı, ağlayışı, gülen gözlerin güzelliğini anlarım bir bakışta…

Dünya nimetlerine tamah ettiğimiz zamanları, kimilerinin delice hırsını, hırsızlığını bazen bilmezlikten gelirim, son damla düşene kadar sabır hanemden…

Şimdi günlerden arınma günü, şimdi kırgınlıkların temizlenip, yalanların doğrulanma zamanı…

Bazen haksızlığı yediremiyoruz kendimize çünkü karşı taraf haksızlık yaptığının ya bilincinde olmuyor ya da işine gelmiyor. Birilerinden gördüğünüz nahoş davranışlara saplanıp kalınca kendinizi kaybedip yitirebilir, göz göre göre tüketebilirsiniz. Nasılsa Allah’ın takdiri adaleti vardır, işler gün gelir.

Sevgili okuyucularım, benim de haksızlığa, vefasızlığa dayanamadığım kendimi o döngüden kurtaramadığım durumlar olabiliyor. Kendimi boş yere üzdüğüm zamanları geri getiremiyorum.

Eğer kendinizi başkalarının yaptıkları ya da yapmadıkları ile heder ederseniz yavaş yavaş kişiliğiniz değişmeye başlar. Eski neşeli, hoş sohbet yaratıcı halinizin yerinde kırgınlık ve öfke nöbetleri olur.

Şunu unutmayalım. Ölümden başka her şeyin çaresi vardır. Başkalarına nasıl bir fırsat verdiniz de size karşı dürüst davranmadı önce bunu sorun kendinize. Sonra derinden nefes alarak yeniden kendi değerlerinize, kendi iç hazinenize dönün orada kim bilir ne güzellikler gizli, uyuyor belki de, onun hafifçe başını okşayın, gülümseyin ağlamazsın kırılan içinizdeki çocuk, gülün Ona…

Sevgi enerjisine geçtiğiniz zaman sevgi ile ilintili güzellikler çevrenizi saracaktır, tıpkı yeni açan bir tomurcuk gibi tıpkı sabahın ilk ışıklarının pencerenizden yüreğinize akması gibi tıpkı denizin masmavi sakin elini tutmak, tıpkı doğa ananın kucağında uyumak gibi…

Her şey bütün döngü benim yararıma hizmet ediyor…

Seviyor, seviliyorum…

Affettikçe arınıyor, hafifliyorum.

Rahat bırakıyorum, olması gereken oluyor, kolaylıkla…

Bundan daha iyi nasıl olur başka neler mümkün? Yeni pencereler açıyorum, aydınlığa…

Özgür bırakıyorum kendimi, saplantılarımdan…

Ve öyle de oldu.

29.06.2014

e-mail:belginturan@gmail.com

 

 
Toplam blog
: 439
: 512
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Lisansını Anadolu Üniversitesi/ İşletme Bölümü ve Anadolu Üniversitesi/ Sosyoloji Bölümlerinde “O..