Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Sü- lale devri

Sü- lale devri
 

Çok sık televizyon seyretmem.. Eskiden çizgifilm seyrederdim. Şimdilerde bazı belgeseller ve tartışma programları dışında, televizyon programları konusunda cahilim demek en doğru ifade şekli olacaktır.

Şu güzelim pazar sabahında bol köpüklü duble kahvemi içerken, bir yandan da arkadaşlarımın yazılarını okurken annem açıverdi televizyonu..

Son günlerde gözaltılara sahne olan bir kanal. Yine günümüz konuları, yine bir çok basın kuruluşunun kulaklarını tıkadığı, ağzını açmadığı konular..

Hep uyanalım diyorum ya; buradaki arkadaşlar uyumuyor bu beni sevindiriyor da galiba herkes uyumaktan onları dinleyemiyor.

Konular arasında bir cümle öyle isabetli olmuştu ki sizinle paylaşmak istedim. Daha önce de bir yerlerde belli kurumlar için okumuştum, ancak bu sefer tüm Türkiye için söyleniyordu ve düşününce hak veriyor olmaktan sonsuz sıkıntı duydum.

Artık diyordu tartışan arkadaşlarımızdan biri, Lale Devri değil, Sülale Devrindeyiz.

Sülalenin yapacağı işlere göre ayarlanan vergiler, çıkarılan kanunlar, kırılan kadrolaşma rekorları.. Alınan gemicikler, verilen krediler… Tekrar halifelik ve padişahlık istekleri.. Padişahlığa kimi uygun görüyorlar dersiniz??

En çok güldüğüm de evine su şebekesi, musluk götüremedikleri vatandaşa çamaşır makinesi verilmesi oldu. Tabi çamaşır makinesi de ahıra kondu. Bunları hepimiz haberlerde gördük.

Uyuyor muyuz hala?? Hamdolsun uyuyoruz… Sülale devri bu.. Rahat rahat uyuyun…

 
Toplam blog
: 20
: 779
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

Okumayı ve okuduklarımı paylaşmayı severim. özellikle yakın tarihimizi okuyup ve anlayarak gelece..