Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ŞU AĞIZ BAKICILIĞIMIZ OLMASA

Evet

Çok sevgili Türk Halkı

Evet

 

Bugünlerde

Taşları

Yerli yerine oturtamıyoruz

“Her şey

Ayın oyun kör maymun”

Türk Ulusu gibi

Tarihi soya yakışmıyor bu durum

 

Ben bu konuda

Ve konu üzerinde

Epey düşündüm

Ulusumun ilişkilerini

Göz önüme getirdim

 

Gördüm ki

Benim Ulusum

“Ağız bakan” durumda

 

Kim bu işin doğrusu bu derse

Benim Ulusum

Birden galeyana geliyor

Tamam ya diyerek

O söyleyeni göklere çıkarıyor

Hatta

Ölümü bile göze alıyor

 

Bugüne kadar

Yaşadığımız bütün bataklıkların

Nedeni bu

Bilmem anlatabilecek miyim

 

Zor ama

Deneyeyim bir kere

Diyorum ki

Çok sevgili Türk Halkı

Bırakın şu “Ağız bakmayı”

 

Önce şüphelenin

Her söylenene doğru demeyin

Şüphelenin

İleri geri düşünün araştırın

Konuşun

Aklına bilgisine güvendiğinizle

Akılınız tam olarak yatarsa

Tamam deyin

Değilse hayır deyin

 

Unutmayınız

“Bir hayırda bin hayır vardır”

Yani

Sevgili Türk Halkı

Sana düşen

Kendi hayrını düşünmek

Ardından

Tüm Türk Halkının da hayrını düşünmektir

 

Siyasette

“Ağız bakmayacaksın” yani

Sevgili Türk Halkı

Evet

Hayır

Söylemlerinde hep

Düşünceli olacaksın

 

Evet ’in

Hayırlara vesile olacak

Hayır’ın da

Aynı değerde hayırlar yaratacak

 

Evet deyip

Yollara düşüp

Sonunda

Hayal kırıklıklara uğramayacaksın

 

Baştan

Doğru adımlar atacaksın

Sonunda asla tüh demeyeceksin

 

Siyaset kulluk değil

Sahipliktir halk için

 

Bunu iyi değerlendirelim

Çok sevgili Türk Halkı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..