Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Şu aralarda radyoya çıkmak istiyordum

Şu aralarda radyoya çıkmak istiyordum. Küçüklüğümden beri radyo dinleyenlerindenim. Bazen de istek yapar dinlerim. Hele canlı yayınlarda sohbet etmek ayrı bir heyecan. Bir yıl boyunca Başak Fm de Engel Tanımayanlar programını sundum. Benim hayatıma farklılıklar kattı. Birçok özel radyoda konuştum. tabiî ki bir de TRT Kent Radyo İzmir programlarımız var. Sağ olsunlar Ayça  Hanım ve Funda Hanım değerli arkadaşlarımızla birçok programda konuştuk. Şu ara bir radyoya çıkıp konuşma arzum vardı. AA bir telefon ve sevgili Funda Hocam bir davet hiç gitmez miyim? İnşallah 15 Temmuzda TRT Kent Radyodayız. Şu sihirli kutu radyo insanı gerçekten  büyülüyor.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..