Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Su faturası!

Teyzemle konuşurken bir laf etti!

“Olursa olur suyu, olmazsa hamur suyu oğlum!”

“Biliyor musun o lafın hikayesini de konuşuyorsun teyze! “

“Yoo!”

“Anlatayım da bak bir daha söyler misin onu!”

Anlattım hikayesini!

Yaşlı bir adam, genç bir hanımla evlenmiş! (memleketi de var ama yazmıyorum! Murat Ertaş kızar şimdi!) Akşam eve gelmiş. Bakmış ki tandırın üzerinde koca bir kazan! İçi tepeleme su!

“Hanım, bu ne suyu?” Diye sormuş garibim!

“Olursa olur suyu, olmazsa hamur suyu!” Demiş yengemiz!

Teyzem sırtıma vurdu eliyle!

“Vay fuşki yiyen! Demek oymuş hikayesi!”

“Bir daha olur olmaz yerde deme bunu teyze!” Dedim!

Aynı amcamız İstanbul'da olsa! Akşam eve gelse!

“Hanım, yahu su faturası gelmedi mi bu ay?”

“Geldi geldi boyu devrilesice geldi!”

“Ne kadar?”

“Ne içtin ki ne kadar diye soruyorsun? Ekmek fırından, su bakkaldan! Vanalar paslandı vanalar! Utanıyorum faturayı öderken!”

Faturalar çok geldi diye üzülmeyin!

Havası yeter!

Not: İSKİ 'nin sponsorluğunda hazırlandı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..