Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '07

     
    Kategori
    ÖSYS
     

    Şu genç yaşımızda Allah'tan revamı bize bu

    Ben de bir ÖSS mağduru olduğum için direkt bu konu ilgimi çekti ve bir şeyler yazmak istedim .Tam hayattan zevk alacağımız zaman okula başlıyoruz bu da yetmiyor zorunlu eğitime tabi tutuluyoruz ve okulu da bitirmemiz için ellerinden geleni yapıyorlar. Bunun yanı sıra hiç de adil şartlarda eğitim görmüyoruz. Kimileri parası neyse ödüyor kimileriyse parası olmadığı için okul koridorlarında müdür odalarında sürünüyor. Hadi iyi kötü 11 yıl bitiyor bari diyorsun eğitimimi devam ettiriyim de çektiğim cefa bir işe yarasın... Ama bir şeyi hesaplamayı unutuyorsun: ÖSS... Aman Allah'ım kabus olmalı bu diyorsun kendi kendine ama değil bir türlü uyanamıyorsun. Hayatının en güzel yerinde (kulakları çınlasın Nil KARAİBRAHİMGİL'in de dediği gibi) daha henüz 18 yaşındayken kendini korkunç bir serüvenin içinde buluyorsun. Kimilerine göre bu yazdıklarım abartı gelebilir ama kesinlikle abartı yok yaşamayan bilmez ben bunları yaşadım ve yaşıyorum. Yazımı son verirken şunları söylemek istiyorum: Ya kaldırın şu ÖSS'yi ya da adamı bunalıma sokmaktan vazgeçip daha da vahim bir duruma gelmeden alın bizide bitsin... Alttaki yazdığım şiir bana ait % 100 beni anlatıyor...

    ÖSS MAĞDURLARYIZ

    ÖSS ÖSS dediler başımın etini yediler al sana ÖSS şimdi çocuk nerede?
    Belki bir dersane zümresinde öğretmen peşinde,
    Belki bir kütüphane köşesinde aç susuz beklemede,
    Bekle ki gelsin istediğin bir yer,
    Hadi geldi diyelim beğenecek mi peki peder bey?

    Pısırık Ali Boğaziçi'ndeymiş ondan banane,
    Ben hala burdayım işte oturda teselli etsene.
    Yıllardır karşımda başımı beynimi yesede,
    Sonunda zorla olacak yese de yemese de...

    Unuttum cafenin sinemanın yolunu,
    Kaptırdım elimi kurtaramadım kolumu.
    Ömrümüzün baharında Allah'tan revamı bize bu?
    Yoksa kimilerinin dediğine göre zevk-i sefa'nın başlangıcı mı bu?

    Evde Kadir İnanır gibi baba,
    Dershanede Kel Mahmut gibi hoca
    Hadi sıkıyorsa kazanmasana!
    Hayatımı zindana çevirdiler zindana!

    Yeter artık bitsin bu ÖSS işi,
    Alacakları zaten topu topu bilmem kaç kişi,
    Bu gidişle yine olacak hafta içi.
    O da olmadı etfaf dolacak kaldırım mühendisi...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 328
    Kayıt tarihi
    : 21.09.07
     
     

    Merhaba ben Kübra 1989 doğumluyum. Üniversiteye hazırlanıyorum. Kitap okumayı ve birşeyler yazmayı ç..