Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
İzmir
 

Su Gibisin

Su Gibisin
 

Birkaç gündür pek bir mutluyum. Sularımız artık kesilmiyor. Mucize gibi birşey bu. Bir haftalık rezillikten sonra arsenikli suyumuza kavuştuk.

Başkan Kocaoğlu arsenikli suyu verirken yanında kullanma kılavuzu da veriyor artık...İşte kılavuzdaki maddeler;

Çeşmelerinizden akan suyu içmeyin!

Yemeklerinizde kullanmayın!

Duşunuzu alın, otobüslerde kötü kokulara sebep olup MB yazarlarına konu olmayın!

Çamaşır ve bulaşık temizliğinde kullanın!

Tuvaletlerinizde kullanın vs.

4 senedir İzmir’deyim ve arsenikli suyu hûşû içinde yemeklerimde kullandım. Bir çoğumuz içme suyu olarak da kullandı.

Sayın Kocaoğlu’nun açıklamaları gözlerimi yaşarttı. “Aman sakın ha!” diyor...

Arsenikli su mikrop değil ki 100 derecede kaynatılınca yok olsun, biz bu suyu yıllardır yemeklerimizde kullandık. Kimyasal bu ve bu kimyasalı tüketenler olarak artık hepimiz kanser riski taşıyoruz.

Önceden bilgilendirilseydik şu an kılavuzda belirtildiği üzere en azından yemeklerimizde kullanmazdık. İnsan sağlığını bu derece bilerek ve isteyerek tehlikeye atmak...İşte bunu gerçekten anlamıyorum ve anlamayacağım!

Kullanma Kılavuzunda, "balkonlarınızı yıkayabilirsiniz" yazmıyor ama sanırım ben bugün balkon yıkayacağım. Dün gördüm alt kat komşumuz balkon yıkıyordu, bir tehlike sezmedim. Ben de yıkamaya karar verdim.

Sahi, suyu bol bulduk diye halı yıkamaya falan kalkmayın. Maazallah sonra elimizi yıkamaya su bulamayız. Siliverin artık siz de bir zahmet...

Tüm bu olumsuzluklara rağmen suların gelmesine çok sevindim. Çünkü biliyorum ki, gün gelecek bir damla suya bile hasret kalacağız!

O günleri biz görmesek de bizden sonraki neslin göreceği kesin!

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..