Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Şu hayatta...

Şu hayatta...
 

Belki de bir tek kendimi yazamadım. Sana yazdığım hiçbir mısrada beni anlatamadım. Tanımak istedin veya istemedin sormadım bile sadece ''ben'' diye başlayan cümleler kurdum, sen de dinledin nezaketen belki de. O yüzden de hiçbirşey anlamadın. Zaten açık olmaya çalışmıyordun ben de seni bir türlü tanıyamadım.

Seni sevdim zannettim sonra da öbürünü. Tamam sonunda buldum dedim sonra diğerleri için aynı sözü tekrar ettim. Ne istedim, ne bekledim hiç bilmedim. Bence ben kendimi bile sevmedim..mi acaba?

Hep çelişki hep çelişki yaşadım.

Kendimdeki bu iç savaşlar dışarı da sıçramadı mı sıçradı. Önce seninle sonra ötekiyle savaştım, bir de seyircilerle...

Bazen seyirci ne görmek isterse onu oynadım. Filmin sonu hep belliydi ama birtek ben bilirdim. Eskiden keyifsiz olurdu sonu bilmek, üzücü olurdu karşıdakini üzmek sonra bu üzüntülerden de fayda gelmedi. Bıraktık, herşey olabilir dedik. Oluruna bırakınca da sonuç değişmedi. Ne olduğuna bakınca üzülmüyordum yani bu rolü kendime uygun görmüştüm. Sahneden inince ne oldu diye sormayın. Bu soruyu sormamak için yıllarca inmedim o sahneden. Ama birgün, işte bugün perde kapandı. Belki yalnız kalacaktım belki de zaten yalnızdım, ışıklardan göremiyordum ki salonu.

Herşeyin olabilirliğine inandım. Güzel şeylerin varoluşuna ve yokoluşuna inandım. Senin birgün geleceğine ve de gideceğine, benim sana güleceğime ve ağlayacağıma, BİZ'li günlerden BEN'li günlere akacağımıza da inandım. Varlığını bildiğim pozitif duyguların negatife dönüştürülebileceğini yaşattım kendime.

Şimdi bir SEN var karşımda sadece bakıyorum ve ne çok şey yaşıyorum. Geçmişten geleceğime nasıl sarkıyorum bir bilsen...

2003

 
Toplam blog
: 17
: 690
Kayıt tarihi
: 04.04.07
 
 

76 doğumlu olmama rağmen hala 30 yaşındayım. Lisansüstü eğitimli olmama rağmen şu an işsizim. Şiir y..