Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Şu kadarcık!!

Şu kadarcık!!
 

-Kocacım beni seviyor musun?

-Elbette hayatım, nerden çıktı şimdi?

-Hiçççç, ama beni şu kadarcııııkkkk sevsen bile yeter!.

-?

-Şu kadarcıııkkk?

-?????
-Senin ekonomiden, hele de bizim ekonomimizden haberin yok herhalde! Şu kadarcııkkkmışşşş!.

-!!!!!!!!

Yaklaşan sevgililer günü nedeniyle şu kadarcık sev beni demeler arttı.. Yalan mı?Bu yazıyı okurken bile az önce kocasına ya da sevgilisine beni şu kadarcık sev diyen bayanlar olduğunu tahmin edebiliyorum...

Niye şu kadarcık sevsin ki beni kocam, dünyalar kadar, denizler kadar, yıldızlar kadar sevsin... Bir taşamı bağlıdır beni sevmesi, bir parça hediyeye mi bağlıdır bana olan sevgisi yada benim ona olan sevgim....

Ben biliyorum Milliyet Blog kadınları şu kadarcık şeye bağlı değildir ama yine de yazmak istedim.

Beni kocam şu kadarcık sevmesin beni, onu şu kadarcık seviyor muyum?


Bütün aşıkların, hep aşık kalanların yaklaşan Sevgililer Günü kutlu olsun:)

 
Toplam blog
: 30
: 1454
Kayıt tarihi
: 11.11.07
 
 

sığmaz ki buraya ne sen ne kalabalıklar! ..