Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '15

 
Kategori
Mizah
 

Şu kadınları anlamak ne kadar zor... Ne istedikleri hiç belli olmuyor...

Şu kadınları anlamak ne kadar zor... Ne istedikleri hiç belli olmuyor...
 

Düşündüğün resim bu değildi; ama bundan daha uygununu bulamadım..


ŞÖYLE YAPIYORSUN OLMUYOR... BÖYLE YAPIYORSUN OLMUYOR...

Adam, iki gözü mosmor işe gelince, arkadaşı merak eder ve sorar...

Adam yanıt veriri; Metroda oturuyordum. Baktım, yanımda bir kadın ayakta duruyor. Etekleri bacaklarının arasına sıkışmış.

Uzandım ve kibar bir şekilde elimle kadının eteğini tutup dışarı çekmek istedim... Çekmemle, kadınçabuk değişiyor kiın gözüme bir tokat patlatması bir oldu...

Arkadaşı tekrar sorar, "peki, öteki gözüne ne oldu?"..

"Düşündüm... Belki de kadın, eteğinin bacakları arasında sıkışık olmasından hoşlanıyordu. Uzandım ve kadının eteğini eski yerine soktum"...

Dedim ya, çok zor şu kadınları anlamak...

NOT : Gündem o kadar çabuk değişiyor ki Türkiye'de, ayak uydurmak mümkün değil... Profesyonel yazar da değilim ki, hemen çalakalem bloglar yazıp yayına vereyim... Bir bloğu en az iki gün içinde yazıyorum... En az bir gün de, blog yönetimde kalıyor ve güncelliğini kaybediyor...

Yönetim Panelim'in "taslaklar" ve "silinmişler"  bölümünde o kadar çok bloğum var ki, bir gün, "Taslakta kalmış ve güncelliğini kaybetmiş bloglarım" ve "Güncelliğini kaybetmiş ve silinmiş bloglarım" başlıkları ile onları yayına vereceğim...

Bu fıkramı da, bu hengame içinde birazcık tebessüm edin diye aktardım...

NOT  : Fıkra, Hıncal Uluç'un, bir gazetede yazdığı "HINCAL'IN YER" sayfasından alınmıştır.

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..