Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Şu MİT PKK görüşmeleri

Şu MİT PKK görüşmeleri
 

Rahmetli Uğur Mumcudan uyarladığım bir hikâyeyi alıyorum:

“Köylerden bir köyde

Bir Mehmet ağa yaşarmış

Varlıklı biriymiş de

Yanında çalışanlar bir hayliymiş

Bir de şoförü varmış Mehmet ağanın

Adı Ahmet

Mehmet ağa şoför Ahmet’i çok severmiş

Hiç yanından ayırmazmış.

Bir gün binmişler traktöre

Yola çıkmışlar şehre

Yolda Mehmet ağa dur demiş Ahmet’e

Girmiş çalılıklar arasına kakasını yapmış

O anda bir şeytanlık gelmiş Mehmet ağanın aklına

Çağırmış Ahmet’i

Ula Ahmet demiş

Bu kakayı yersen

Sana aha bu traktörü vereceğim

Hem vallah hem billâh vereceğim demiş

Ahmet düşünmüş taşınmış

Öteye kıvranmış

Beriye kıvranmış

Teklif güzel

Teklif içini gıdıklamış

Her ne kadar ulaşmak için ağanın bkunu yemek gerekiyorsa da

Sonunda olur demiş

Yemiş ağasının bknu

Ağa da al demiş bu traktör senindir bundan sonra

Ananın ak sütü gibi

Varmışlar şehre

Ağa işini görmüş

Çıkmışlar dönüş yoluna

Ahmet her ne kadar traktörü aldığına sevinse de

İçini sürekli rahatsız ediyormuş yediği o bk

Sonunda karar vermiş

Durdurmuş traktörü

Girmiş çalılıklar arasına

Oturmuş kakasını yapmış

Seslenmiş ağasını

Demiş ağa sen bu b..u yersen

Ben traktörü tekrar sana vereceğim

Ağa bakmış şöyle bir

Durduk yerde eldeki traktörü kaybetmiş

Bu onun da içini rahatsız edip duruyormuş

Nasıl yapsam da bu traktörü geri alsam diye düşünüp dururmuş

Sonunda vermiş kararını

Oturup Ahmet’in bkunu yemiş

Ahmet de al bu traktör yine senindir ağam demiş

Köye varmışlar

Ağa traktörden inmeden seslenmiş Ahmet’e

Ula Ahmet

Bu traktör şehre giderken benimdi

Yolda senin oldu

Köye geldik yine benim oldu

Biz bu bku niye yedik söylesen demiş”

...

Kıssadan hisse derler atalarımız...

Şöyle diyorum:

Şu bizim PKK’cılar...

Çıktılar ortaya...

Bunca can aldılar kan akıttılar.

Sonunda geldiler;

Hiçbir şey yapmamış gibi eski hallerine razı oldular.

Ha?

Öyle mi oldu şimdi?

Soruyorum ben şimdi de;

Ey PKK sen bu işi neden yaptın?

...

Ben ısrarla diyorum ki bu iş;

Bizim Mehmet ağa ile şoför Ahmet arasındaki hikâye kadar

Safiyane değil!

Bu b..u yiyenlerin daha çok büyük amaçları var!

O amaççılar ancak daha büyük amaçlar için yeni b..lar yerler.  

...

İster inansınlar ister inanmasınlar bana...

Ben yinede söyleyeceğimi söylüyorum:

Ey Türk halkı,

Ey Kürt halkı...

Bu işin sonunda zokayı yutacak olan sizlersiniz!

Dikkatli olunuz!

Adım atmadan önce düşününüz!

Söylenenlere şüpheyle bakınız bir!

Ünlü filozof Sokrates’in öğüdünü unutmayınız: “Şüpheleniniz!”

Hatta en şüphelenmezden şüpheleniniz!

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..