Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Şu Nevin'in işleri (IV)

Şu Nevin'in işleri (IV)
 

telegraph.cp.uk


 

Nevin hala uyuyor
Uyuyor da ne oluyor
Hey dostlar,
Nevin rüyasında beni görüyor.
Onu annesinden istemişim,
Vermişler,
Yüzükleri takmışız,
Kırlara açılmışız
İşte sana ilk yüzük,
Ve ilk öpücük…
Daha ne istersin Nevin!

Nevin’in yüzünde gülücükler
Rüyasında gülüyor
O da biliyor bunun bir rüya olduğunu
Gariban,
Ancak rüyasında
Seviniyor.

Bir sağa bir sola,
Nevin rahat dursana,
İki kişi dar bir karyolada
Olmaz ama
Nihayet bana sarılsana…

İşte bunlar bahar düşleri
Beni bitiriyor
Nevin’in gülüşleri…

Her bahar böyle oluyor
Nevin de bir yaş alıyor
Ben de …

Anladığım kadarıyla
Yine kavuşmak yok.
Bu sefer de.
Nevin de , ben de
Düşlerdeyiz dostlar
Bir hayalin peşinde
Koşturmaktayız
Yaşlanmaktayız
Hep rüyalarda.

İşte böyle böyle
Belki de
Adam olmaktayız
Kim bilir?

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..