Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '20

 
Kategori
Deneme
 

Su Tasarrufu

Hani yazar/düşünür (biz kendimize öyle diyoruz, kimsenin bizi yazar filan gördüğü yok) olarak insanlara örnek olmamız lazım ya ben örneğin su konusunda tasarruflu davranmıyorum.

Şaal şaal el yüz yıkıyor, cammış gibi banyo yapıyorum. Yüklü faturamı ödüyorum ama içime de kurt düştü; yanlış yapıyorum galiba!

Tam böyle düşünürken aklıma geldi; bizler evlerde bir damla suyun hesabını yaparken dağlarda nehirler boşa akıyor. Göller hiçbir işe yaramadan boş boş duruyor. Yağmur hazretleri nere yağdığını bilmiyor. Keza dağlarda çeşmeler, kaynaklar… Çaylar, havuzlar…

Hangisi tasarruf yapıyor?

Belim gibi akan nehir tasarruf yapmayacak, parmak kadar musluk ben tasarruf yapacağım, olur olur, görürsem söylerim!

Hem o nehirler ne diye boş boş denize dökülüyor ki denizin suyu var zaten!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..