Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '09

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

SU TV

SU TV... iş ilanı vermiş... CV gönderdim... sonra farkettim ki ilanın tarihi eski... göndermiş bulundum... gitti gider... yapacak birşey yok.

Aradan bir süre geçti... akşam saatinde bir telefon aldım... SU TV'den arıyorlar...

Arayan beyefendi iş başvurumun hala geçerli olup olmadığını sordu. Geçerli olduğunu söyleyince 'yarın gelebilir misiniz? Görüşmeyi Haber dairesinden X Bey'le yapacaksınız' dedi.

Adresi mail olarak atarım dedi ve attı.

Ertesi gün söylenilen saatte verilen adresteydim.

SU TV'nin felsefesinden hedeflerinden tutun da, beni haber alanında mı yoksa sesimin mikrofonik olduğu düşünülerek bu alanda değerlendirilebileceğime kadar herşey konuşuldu.

Görüşme son derece olumlu geçti. X Bey aradığı özelliklere sahip olduğumu ve benimle çalışmak istediğini söyledi.

Ben de, 'bu işi istiyorum' dedim.

X Bey birkaç gün içinde sizi arayacağım dedi... 'kesin olur' diye beklenen görüşme böylece hoş bir şekilde sonlandı.

Birkaç gün geçti ama aranmadım...

Beni görüşmeye davet eden kişiyi arayarak sonuçtan haberdar olmak istediğimi söyledim.

'Konuyla ilgili son durumdan haberdar değilim. Bir şekilde size geri dönülmesini sağlayacağım' dedi.

Kısa bir süre sonra bir mail geldi...

Birlikte çalışamayacağımız... yazıyordu...

***

Tarihi geçen bir iş başvurusuna CV incelenip davet ediliyorsunuz... gidiyorsunuz... birlikte çalışma kararı alıyorsunuz... ama sonra her ne hikmetse birlikte çalışma fikrinden bir şekilde vazgeçiliyor.... ve size bunu bildirmek zahmetine bile katlanmıyorlar...

İş verenin beklentisi nedir?

İş anlamında beklentilerine cevap verebilecek durumdayım ve böyle düşünüldüğü için davet ediliyorum zaten... Görüşmeye gidildiğinde de bu teyit ediliyor.

Kendiniz gayriciddi çalışıyorsunuz da işe alacağınız insanların da gayriciddi olmasını mı bekliyorsunuz?

Şapkadan tavşan çıkarmayı vadetmedim ki... ama bu saatten sonra şunu vadedebilirim;

İşçiden ne istediğini bilmeyen, beklentileri konusunda kararsız, tutarsız, gayriciddi iş yerlerini afişe edeceğim!

Temsil; SU TV

İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/su-tv/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..