Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Su Uyurmuş...

Su Uyurmuş...
 

Bekleyiş.......


Su Uyurmuş…

Denize düşen ay gibi
Gönlüm düştü yakamozlara
Çırpındıkça dalgalar arasında
Göz kırpar oldu yıldızlara…

Aşk meşk dolaşırken orda burada
Sular uyurken kuytularda
Elbette uyumazmış birileri
Hata yaparken benim gibileri…

Şiir okuduklarında… merak etim…!
Al ananı dediler…acaba..! dedim…
Deniz feneri dediler… ah dedim…
Ergenekon dediler… eyvah dedim.

Sonunda anladım konu bendim
Boş ver, beni ne yapacaklar dedim.
Meğer sularını bulandırıyormuşum…
...! Canım vatana feda dedim…

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..