Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Su ve toprak

Su ve toprak
 

V.H.


Yağmur yağıyor. İki gündür hiç durmadı. Ben seviyorum yağmuru, pencereden yağmuru seyretmeyi. Bazen yerde milyonlarca sevgi damlacığı bazen hava da pus bazen de ten de SEN! pardon NEM. Kimine göre mutluluk, kimine göre hüzün, kimine göre bereket, kimine göre eziyet. Ben seviyorum yağmuru. İliklerime kadar ıslanmayı, güneşe hasret kalmayı. Evet, seviyorum kurumayan çamaşırlarla boğuşmayı, her adımda ıslanan paçalarımı, yeni yıkanan arabamın çamura bulanmasını. Kuşlara yem, sobaya bir odun daha atmayı. Böyle havalarda içilen sıcacık bir bardak çayı, bir gülün yaprakları arasına saklanan pırıl pırıl; ama utangaç çiğ tanelerini. Seviyorum bana verdiği hüznü, onunla yağan gözyaşlarımı ve yağmur damlalarına dokunarak geçmişe gidip düşündüğüm keşkeleri belkileri. Seviyorum iki aşığı seyretmeyi. Onları seviyorum ve onlara imreniyorum. Hasretle kavuşmayı bekleyenlerin önünde, çekinmeden birbirlerine sarılan tutkulu sevdalıları seyretmeyi seviyorum; çünkü sevgileri bulamadığım ve göremediğim kadar SAF ve BERRAK. Görüyorum bedenleri ve avuçları birleşti, gözleri birbirine değdi. Doya doya, kana kana iki ruh birbirine kilitlendi. Bu, SU ve TOPRAK. Seviyorum sevdalıları seyretmeyi. 

09/03/2011 V.H. 

 
Toplam blog
: 13
: 375
Kayıt tarihi
: 24.02.11
 
 

Mersin doğumluyum ve Mersin'de yaşıyorum. Onaltı yıldır eğitim sektöründe çalışıyorum. Nazım Hikmet'..