Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Su yerine gözyaşı doldu, aktı rakı kadehinden

Su yerine gözyaşı doldu, aktı rakı kadehinden
 

RESİM NETTEN ALINTI....


Denizlerdeki yakamoz gibi gecelerimde pırıltısın,  

Kalbimde yanan aşkınla gözlerimde ışıltısın.. 

Saraylar benim olsa, ben sensiz oturamam ki,  

Dünya güzeli benim olsa, ona senin gibi dokunamam ki.. 

Kanatları koparılmış uçamayan kelebeğimsin,  

Gönül bahçemde kurumayacak yegane çiçeğimsin.. 

Masaya oturmuşum, ilk defa sensiz yemek yiyorum,  

Karşımdaymışsın gibi, sana yanıt veriyorum.. 

Sensizliği yaşarken çektirdin bana çileyi,  

Uzun zaman geçti, öğrendim artık gülmeyi.. 

Zor günler atlattım, yüreğimde hep ağrı,  

Pişman olursun diye, bekledim senden bir çağrı.. 

Yaşananları anarken, yüreğim yandı derinden,  

Su yerine gözyaşı doldu, aktı rakı kadehinden.... 

Mustafa TARKAN 

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..