Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Subliminal mesajlar ve illuminati

Subliminal mesajlar ve illuminati
 

Subliminal


Bir kaç zamandır subliminal mesajlara ve illuminati içerikli filmlere, reklamlara, müziklere sarmış vaziyetteyim. Nedir bu subliminal mesajlar içeren öğeler ve illuminati denilen olay?  illuminati kimine göre bir Yahudi-Masonik bir kuruluş, kimine göre yeni dünya düzenine bilinç altını etkileyerek sahip olmaya çalışan devletler üstü bir örgüt. Peki subliminal nedir? kısaca başka bir objenin içine saklanarak işlenmiş olan söz veya resim. 

Bunların içinde birinci sırayı masonik işaretler alıyor. Bu işaretleri cinsel içerikli seks objeleri ve şekilleri takip ediyor. Artık her müzikte, her resimde, her filmde, her reklamda, kısacası gözümle gördüğüm herşeyde bir subliminal mesaj arar oldum. Saplantı haline gelmeye başladı neredeyse bu durum bende. Ama aslında bu mesajların öyle eskisi gibi gizli gizli yapılmadığını fark ettim son zamanlarda.

İzlediğim dizilere bakıyorum mutlaka bir dudak dudağa muhabbet oluyor. Olmadı kısa etekler, bikinili kızlar, seksi şarkı sözleri vs. vs. Açıyorum internetten bir gazeteye bir bakıyorum her taraından çıplaklık yayılıyor. Buna yüksek tirajlı gazeteler de dahil. Ve anladım ki bu olayın gizlisi saklısı kalmamış. Her şey artık alenen oluyor. İnsanımızın bilinç altına girmesine gerek kalmamış bu tür işlemlerin. 

Burdan şu sonuca varıyorum: Yahudi-Masonik örgütler amaçlarına ulaşmış görünüyorlar. Acaba tecavüzler, cinsel istismarlar, ensest ilişkiler vs. yaşanan olaylar subliminal mesajların bir sonucu mu? Yoksa insanın nefsine yenik düşmesi ve Şeytan' ın duygular üzerindeki galibiyeti mi? Kararı size bırakıyorum.

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..