Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '14

 
Kategori
Hukuk
 

Suç işlemenin bu kadar kolay olması suç işleyenlerin de zararına

Suç işlemenin bu kadar kolay olması suç işleyenlerin de zararına
 

Türkiye’de suç işlemek çok kolay. Bir kere suçu işlemeni engelleyecek bir şey yok. İcabında sana karşı koyamayacak bir kurban da seçtin mi çekinmene korkmana da gerek yok. Sonra Türkiye’de salak insan çok. Lan öküz oğlu öküz uyansana, adam seni kandırıp dağın arkasına götürüyor, pasta mı ikram edecek. Bu koyunlar gidiyorlar biliyor musunuz? Sonra da öldürüp atıyor eloğlu!

Türkiye’de en kolay meslek katillik. Bunu bir milyon askeri polisi olan 76 milyonluk bir ülkede yapıyor. Bir Allah bir kendi bir de kurban. Allah karışmıyor zaten, o sakallıya cennetten arsa tapulamayla meşgul! Zaten Allah’a inanmayanlar da bu nedenle inanmıyor. Hiç etkisi yok, varlığı belli değil. Hatta bazen daha çok kötülere yardım ediyor. Adamlar çala çala kral oldu, kapılarından bir eşek bile kaybolmuyor.

Güvenlikten sorumlu olanlar bu işlere bakmıyor. Arş ileri marş ileri polis bandosu denetleyen kravatlı içişleri bakanını yolda görsem tanımam. Cinayetlerden sonra düüüüttt düüüüttt Türk polisi! Eeee cesetleri toplayacak birileri lazım! Yıllar önce Adana’da bir cinayeti TV vermişti. Adam bıçağının kanını silip ana caddede yürüyerek gidiyordu. Bu kepazeliği bütün Türkiye seyretti. Ben bu ülkenin yöneticisi olaydım Japonlar gibi harakiri yapardım. Ama bunun için önce insan olmanız lazım, değil mi?

Beş kişiyi doğrasanız da hayatınız pek değişmiyor; 20 yıl yatıp çıkıyorsunuz. Yurtdışında okumaya ya da çalışmaya gitmek gibi bir şey! Türkiye’de hâkimler, savcılar utançlarından sokağa bile çıkmıyorlar. Çünkü adaletin durumu içler acısı, mahkeme duvarları yüz karası! Mahkeme binası görünce başımı çeviriyorum. Çünkü buralarda adalet dağıtılmıyor, suçlular aklanıyor! Ama asıl çıbanbaşı meclis. Beş kişiyi öldüren adamı 20 yıl hapis yatırıp çıkaran kanunlar burada kabul ediliyor. Bu nedenle milletvekillerini sevmiyorum. Ama yine de ben adalete inanan bir hâkim olayım bu  kanunları uygulamaz ben bu davaya bakmıyorum der kalemimi kırarım. Demek ki Türkiye’de vicdanlı hâkim yok!

Ama aslında asıl zararı adalet, ülke, halk görmüyor; bizzat suçu işleyenler görüyor. Suç işlemek bu kadar kolay olmasa onlar da belki ellerini kana bulamayacaklar. Arka sokakta bir polis olsa vazgeçecekler. Yok işte anasını satayım! Bir kere hırsa kapılmışlar, ama onları durduracak bir güç olsa vazgeçecekler. Bir polis arabası sireni bile duysalar ellerindeki bıçağı kaldırıp atacaklar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..