Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Suç mu olurmuş Sevmek

Dün akşam geç vakitti
masada
bağıra çağıra
seni sevdiğimi söylemişim !
hatırlamıyorum
yanımdakiler duymuş
sarhoştum zil-zurna
hatırlamıyorum bile

ne bilirdim ki
sevmenin suç olduğunu
o saattte
sevmeyi
hele de seni sevmeyi
hem de bu kafayla
peh !..

şikayet edeceklermiş beni
sevdiğim için seni

mahkemede de
aynısını söylerim
hiç korkmadan
seni sevdiğimi
orda da
hem de o saatte
hem de ayık kafayla
hiç saklamadan
bağıra çağıra

suçsa suç,
ne yapalım yani
elimde değil ki
sarhoştum
seviyordum
hatırlıyordum

seni seviyorum
seni
- sen davacı mısın benden ?
- yoooo..

o halde
onlara ne
seni sevdiğimden ?

hem af varmış yakında
sevmek
suç olmaktan çıkacakmış
sevmek de serbest olacakmış


Muzaffer Yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..